Prema Mattu Windleu, izvršnom direktoru Lotus Cars, marka je na putu da u potpunosti revitalizira svoju liniju sportskih automobila, dok se ponuda grana u nove i profitabilne automobilske segmente u kojima Lotus nikad nije bio prisutan
Lotus je već u četvrtoj godini 10-godišnjeg plana Vision80 koji je najavljen na obilježavanju 70. godišnjice tvrtke, 2018. godine. Matt Windle, izvršni direktor Lotus Cars, potvrdio je ime njihovog novog vozila: “Duh i strast koji su svijetu dali Elise, Exige i Evora živjet će i u sljedećoj generaciji automobila – u automobilima poput potpuno novog Lotusa Emira”. Dodao je i kako je marka na putu da u potpunosti revitalizira svoju liniju sportskih automobila, dok se ponuda grana u nove i profitabilne automobilske segmente. Novi model britanske tvrtke, prije poznat kao Type 131, virtualno će debitirati 6. srpnja, prije nego što će biti javno prikazan na Goodwood Festivalu brzine koji započinje 8. srpnja.

Lotus je potvrdio da će se Emira nuditi isključivo s opcijama motora s unutarnjim izgaranjem i da neće nuditi hibridni sklop, te da pogonska jedinica dolazi iz “uzbudljivog novog pogonskog partnerstva” s opcijama koje su “nove za Lotus”. Prijašnji modeli Elise, Exige i Evora koristili su četvero i šestcilindrične motore proizvedene od Toyote i posebno prilagođene posebno za vrhunsku sportsku izvedbu. Emira, koja će imati sličnu cijenu kao Evora, bit će posljednji serijski Lotus pogonjen benzinom, a bit će izgrađen na potpuno novoj platformi “Elemental” koja se oslanja na njihovu poznatu aluminijsku šasiju.

Još su tri platforme trenutno u razvoju, a ove četiri arhitekture pružit će osnovu za planirano proširenje tvrtke. Sljedeće što očekujemo vidjeti u proizvodnji je platforma za hypercar automobile koja čini osnovu nadolazeće Lotus Evije. Električna Evija i njena “Extreme” platforma počet će se proizvoditi kasnije ove godine. Sljedeća je Lotusova platforma “Evolution” koja će podupirati “potpuno novu paletu lifestyle vozila” s ciljem da, kako kažu u Lotusu “katapultiraju tvrtku u novu eru većih količina maloprodaje i značajnih prihoda.” Pod time očito podrazumijevaju SUV-ove. Ovu je Premium arhitekturu navodno dizajnirao Lotus u Velikoj Britaniji, u suradnji s drugim brandovima pod Geelyovim kišobranom u Kini, Švedskoj i Njemačkoj.

Napokon, Lotus i Alpine ostvarili su svoje nedavno najavljeno partnerstvo te će lansirati platformu “E-Sports” koja će biti “fleksibilna i modularna”. Očekuje se niz električnih vozila na ovoj arhitekturi, koji bi mogli uključivati sve, od sportskih automobila i hatchbacka do crossovera i ostalih karoserijskih oblika. Lotus planira novi električni sportski automobil E-Sports koji će imati malu masu poput njegovih najnovijih modela na benzin. Sve to zahtijeva velika ulaganja, a novce su osigurali vlasnici tvrtke u Kini (Geely) i Maleziji (Etika Automotive). Ti investicijski planovi uključuju novo postrojenje Lotusa u kineskom gradu Wuhanu, pa bi godišnja proizvodnja Lotusa trebala s oko 1500 automobila porasti na nekoliko desetaka tisuća.