Prošlog mjeseca je predstavljen električni crosssover Genesis GV60 Magma, prvi proizvodni model novog podbrenda visokoperformansnih vozila koncerna Hyundai Motor Group. Magma će poslovati pod okriljem premium brenda Genesis i proizvoditi najsnažnije verzije njegovih modela. U suštini, Magma je Hyundaijev, odnosno Genesisov ekvivalent Audi Sporta, BMW Motorsporta i Mercedes AMG-a.

Zajedno s proizvodnim GV60 Magma, na stazi u Paul Ricard u Le Castelletu predstavljen je i koncept Magma GT. Informacije o GT-u bile su šture; službeno saopštenje za javnost opisivalo je samo upečatljiv dizajn ovog superautomobila, kreiranog pod vodstvom Luca Donckerwolkea. Kasnije je belgijski dizajner otkrio neke detalje o Magmi GT, čiji izgled podsjeća na superautomobile Koenigsegg.

Prvo je Donckerwolke potvrdio glasine da je koncept Magma GT opremljen snažnim V8 benzinskim motorom, ali nije otkrio njegove specifikacije, priznavši da bi proizvodni automobil mogao imati i druge opcije pogonskog sklopa. S tim u vezi, malo ko očekuje da će Magma GT postati električni automobil, ali bi slabije konfiguracije mogle dobiti V6 benzinca ili neku vrstu hibridnog sistema.

Sada je jasno da će Magma GT postati proizvodni model, perjanica novog podbrenda. Planirano je nekoliko cestovnih varijanti, uključujući one s oznakama S i GTS, slično identifikaciji Porscheovih modela. Definitivno će postojati kabriolet verzija, ali i hardcore GT3, fokusiran na stazu i dozvolu za vožnju po cesti. Kako će automobilski sport postati ključ razvoja podbrenda Magma, izvjesna je i čisto trkačka verzija GT3 R.

Trenutni program razvoja Magme planiran je za deset godina, nakon čega će Hyundai Motor Group vjerovatno odlučiti šta će učiniti s ovim podbrendom. Tokom ovog vremenskog okvira, Magma GT će biti jedini model koji neće imati ekvivalente pod drugim brendovima Hyundai Motor Group. Da li će se superautomobil zvati Genesis Magma GT ili jednostavno Magma GT ostaje nejasno; konceptni automobil ima Genesis ambleme i slova.