Prvi besplatni Over-the-Air update za modele ID.3 , ID.4 i ID.4 GTX bit će stavljen na raspolaganje odmah, dok budućnosti marka planira svojim kupcima pružati besplatno ažuriranje softvera svakih dvanaest tjedana
Updatei su ranije bili dostupni samo kao dio testne faze za kupce koji su registrirani u klubu ID. First Movers Club. ID. Software 2.3 nudi nove funkcije i optimizira postojeće. Umrežavanjem čitave flote ID. vozila Volkswagen postavlja temelj za nove poslovne modele usmjerene na kupce. Over-the-Air updatei razvijaju se u uskoj suradnji s tvrtkom CARIAD, softverskom tvrtkom koncerna Volkswagen. Oni su središnja funkcija digitalnog, povezanog vozila, a u Volkswagenu kažu kako će ubrzo postati normalni za njihove kupce električnih vozila, kao što to već jesu za njihove pametne telefone.
Prvim updateom korisnici će dobiti intuitivniji rad, te mirniju i jasniju sliku na središnjem zaslonu infotainmenta. Volkswagen je time brzo reagirao na povratne informacije prvih kupaca modela ID. Pored toga, svjetlosna traka u dnu vjetrobranskog stakla ID. Light sada vozača podržava još intuitivnije tijekom štedljive vožnje i vožnje sa sustavom Active Cruise Control (ACC). Višenamjenska kamera sada još brže prepoznaje motocikle i druge sudionike u prometu, što vrijedi i za vožnju noću. Ako je ugrađena dinamička regulacija dugog svjetla, update omogućuje još precizniju regulaciju glavnih svjetala.
Digitalno korisničko iskustvo postaje žarište svih koraka razvoja proizvoda i usluga tijekom cijelog životnog ciklusa vozila. U Volkswagenu kažu kako radi pružanja digitalnih usluga žele ostati u kontaktu sa svojim kupcima i nakon prodaje ili leasinga vozila. Dodaju kako vozila koja uvijek imaju najnoviji softver mogu pružiti izvrsno digitalno korisničko iskustvo i stoga su od najveće važnosti za njihov budući uspjeh. Prvi besplatni update putem mobilnog prijenosa podataka za modele ID.3, ID.4 i ID.4 GTX bit će odmah stavljen na raspolaganje, dok u budućnosti marka planira svojim kupcima pružati besplatno ažuriranje softvera svakih dvanaest tjedana.
Zahvaljujući redovitom updateu, vozilo neće samo biti ažurirano već će time postajati još bolje. U tome vide potencijal za stvaranje stotina milijuna dodatnog prihoda u sljedećih nekoliko godina. Veći prihod će nastojati ostvariti tijekom faze korištenja kroz nove poslovne modele temeljene na podacima – za usluge i funkcije koje kupac sada može naručiti prema potrebi. Na primjer, to bi mogao biti Travel Assist ili poboljšane performanse baterije za duga putovanja, ili čak kasnije automatizirana vožnja. Marka Volkswagen i ovim dosljedno nastavlja proces transformacije u softverski orijentiranog pružatelja mobilnosti
Preuzeto sa Quattroroute.hr
Autor:Mato Pavličević