Širi se trkačka porodica Peugeota 208: nakon reli verzija 208 Rally4 i 208 Racing Rally6, odjeljenje Peugeot Sport sada nudi subkompaktni hatchback i u verziji za kružne staze. Novi Peugeot 208 Racing TC6 utjelovljuje savršenu ravnotežu između performansi, pristupačnosti, sigurnosti, inovacije i strasti: 85% dijelova za trkačku verziju je identično cestovnom automobilu.

Razvijen da performanse učini dostupnim svima, Racing TC6 kombinuje dinamiku i efikasnost, pružajući zahtjevno i uzbudljivo iskustvo vožnje po pristupačnoj cijeni. Od naredne godine će Peugeot 208 Racing TC6 juriti širom svijeta u nacionalnim prvenstvima, ali i raznim Series Cup takmičenjima, od kojih će prvi biti pokrenut u Urugvaju.

Peugeot 208 Racing TC6 je motorizovan 1,2-litarskim turbobenzincem koji razvija 145 KS i 240 Nm obrtnog momenta. Šasija, spuštena za 50 milimetara, ispunjava najstrože sigurnosne standarde i za cestovne i za trkačke serije. Dodatak kaveza za zaštitu od prevrtanja, zavarenog prema najnovijim FIA standardima, redefinira sigurnosne zahtjeve za kružne utrke.

Racing TC6 je opremljen posebno razvijenim i kalibriranim amortizerima, dizajniranim da u potpunosti iskoriste standardne cestovne gume (205/45 R17) bilo koje marke, omogućavajući kompatibilnost sa svim prvenstvima. Serijski proizvodni pneumatici, jeftiniji od trkačkih guma, pomažu u smanjenju ukupnih troškova bez ugrožavanja performansi ili zadovoljstva u vožnji.

Standardni sistem upravljanja je također posebno kalibriran kako bi pružio direktniji i precizniji odziv. Što se tiče kočionog sistema, tvorničke komponente su promijenjene u veličini, a specifične kočione pločice prilagođene zahtjevima sprinta i trka izdržljivosti. Trkački P208 je težak 1.000 kg, ima kompaktne dimenzije (4.055 mm dužine i 1.745 mm širine), što doprinosi njegovoj agilnosti i performansama na stazi.