Porsche 911 GT3 Manthey Kit briljirao na Nürburgringu uprkos lošem vremenu

Porsche 911 GT3 Manthey Kit briljirao na Nürburgringu uprkos lošem vremenu

Porsche je predstavio Manthey Kit, poboljšanje performansi za trenutni 911 GT3 generacije 992.2. Namijenjen je entuzijastima za nedjeljnu vožnju po stazi i nudi značajna poboljšanja u vremenima krugova. Turski vozač Ayhancan Güven, aktuelni DTM prvak, već je vozio Porsche 911 GT3 Manthey Kit na stazi Nürburgring-Nordschleife, prešavši krug “Zelenog pakla” za 6 minuta i 52,981 sekundi, i to u prilično nepovoljnim vremenskim uslovima.

Güvenovo vrijeme kruga na Nordschleifeu u Porscheu 911 GT3 Manthey Kit generacije 992.2 moglo je biti bolje, jer je staza bila mjestimično vlažna, ali svejedno predstavlja poboljšanje u odnosu na automobil generacija 992.1: prethodno vrijeme, koje je 2022. godine postavio francuski vozač Kévin Estre, bilo je 6 minuta i 55,737 sekundi. Sljedeće godine Porsche planira poboljšati vrijeme kruga Manthey generacije 992.2 čim vremenski uslovi to dozvole.

Treba objasniti da je Manthey Racing GmbH njemački trkački tim u 51% vlasništvu Porschea. Pored utrka, Manthey Racing razvija tuning setove za cestovne Porsche modele, optimizirajući njihove performanse za trkačku stazu. Prošle godine su Manthey Racing i Porsche predstavili Manthey Kit za 911 GT3 RS coupe generacije 992.1, a u međuvremenu je “regularni” Porsche 911 GT3 prešao na generaciju 992.2.

Manthey Kit za novi Porsche 911 GT3 ne izgleda tako monstruozno kao onaj za R-seriju i manje je efikasan u pogledu potisne sile, ali recept je u suštini isti i funkcioniše. Profil podvozja je potpuno redizajniran, prednji branik produžen za 12 mm uz reprofiliranje kanala za zrak, ugrađeni su bočni “canards” spojleri, difuzor zadnjeg branika je uvećan, ugrađeno je veće zadnje krilo, a stražnji točkovi opremljeni ravnim ratkapama od karbonskih vlakana kako bi se smanjila bočna turbulencija.

Kao rezultat toga, u konfiguraciji za stazu, 911 GT3 bez ikakvog otpora postiže do 540 kg potisne sile pri 285 km/h. Ovjes ima nove podesive amortizere s krućim oprugama. Lagani kovani točkovi prečnika 20 ili 21 inča s centralnim maticama dostupni su kao opcija. Kočioni sistem ima ojačane čelične cijevi za kočionu tekućinu. Za automobile opremljene karbon-keramičkim kočionim diskovima, Manthey Racing nudi trkaće pločice otpornije na toplinu i habanje.

Opcije koje ne utječu na performanse uključuju pragove vrata od karbonskih vlakana, Manthey osvijetljene projekcije na tlu, vučne ušice (koje se moraju ukloniti prije vožnje na javnim cestama), set usisnika zraka od karbonskih vlakana i razne opcije prilagođavanja boja. Očekuje se da će Manthey komplet biti dostupan od marta naredne godine po cijeni koja počinje od 41.911 eura plus PDV i troškovi ugradnje u Porsche centrima.

Standardni sportski automobil Porsche 911 GT3 trenutno u Njemačkoj košta od 209.000 eura. Opremljen je 4,0-litarskim atmosferskim bokser šestocilindričnim motorom (510 KS, 450 Nm) i izborom između 6-brzinskog manuelnog ili 7-brzinskog PDK automatskog mjenjača s dvostrukim kvačilom. S manuelnim mjenjačem, ubrzanje do 100 km/h traje 3,9 sekundi, s automatskim za 3,4 sekunde. Maksimalna brzina: 313 km/h, odnosno 311 km/h.