Subaru BRZ STI Sport Type RA: Serija od 300 vozila samo za Japan

Subaru BRZ STI Sport Type RA: Serija od 300 vozila samo za Japan

Još od 2012. godine Subaru proizvodi BRZ, sportski coupe s pogonom na zadnje točkove, model koji ima blizanca sa znakom Toyote. Dok je lansiranjem druge generacije prije četiri godine Toyota promijenila ime iz GT86 u GR86, Subaru je zadržao oznaku BRZ. Sada je japanski proizvođač najavio dolazak specijalnog izdanja Subaru BRZ STI Sport Type RA.

Specijalno izdanje modela sadrži različite komponente, preuzete iz automobila koje je razvila trkačka divizija STI (Subaru Tecnica International), kao i rekonfigurisano ogibljenje i nadograđeni motor. Razvojni tim BRZ STI Sport Type RA inspirisan je trkačkim prototipom BRZ CNF, koji je kreirala kompanija SDA Engineering za seriju trka izdržljivosti Super Taikyu.

Novo specijalno izdanje ima crni spliter postavljen na dnu prednjeg branika, redizajnirani donji zadnji branik i veće završetke izduvnih cijevi. Specijalno izdanje također dolazi s 18-inčnim BBS mat aluminijskim felgama (sivim ili bronzanim), a trećina od ukupno 300 proizvodenih primjeraka bit će opremljena dodatnim stražnjim krilom od karbonskih vlakana.

Japanski sportski automobil dobio je novi set prednjih i zadnjih ZF amortizera, drugačiju stabilizatorsku polugu i dodatne elemente iz STI odjeljenja. BRZ STI Sport Type RA opremljen je Brembo kočnicama s ventiliranim diskovima i zlatnim čeljustima. Zadnja osovina koristi kućište diferencijala s rebrima za hlađenje, a dodat je Rev Sync sistem koji ujednačava broj okretaja motora prilikom prebacivanja u niži stepen prenosa.

Ispod haube specijalnog izdanja nalazi se poznati atmosferski 2,4-litarski 4-cilindrični benzinski bokser motor, koji je dobio lakše unutrašnje komponente – klipove, klipnjače, radilicu i zamajac, preuzete iz trkačkog automobila BRZ CNF. Iz Subarua nisu objavili da li je snaga motora promijenjena (standardna verzija razvija 235 KS), ali su napomenuli da bi STI Sport Type RA trebao imati manje vibracija i glatkije ubrzanje.

Svih 300 automobila će se prodavati isključivo na japanskom tržištu, a pravo kupovine bit će određeno lutrijom. Cijene su već poznate: za “obično” specijalno izdanje, sretni kupci će morati izdvojiti najmanje 4.972.000 yena (54.200 KM), dok će BRZ STI Sport Type RA sa zadnjim krilom od karbonskih vlakana koštati 5.478.000 yena (59.700 KM).