Prvi upečatljiv detalj Porschea 911 Dakar je njegov razmak od tla, koji je za 50 milimetara viši od onog koji ima model 911 Carrera sa sportskim ovjesom. Standardni sistem podizanja može podići prednji i zadnji kraj za dodatnih 30 milimetara.
Njegov razmak od tla i ugao nagiba može parirati razmaku i uglu nagiba konvencionalnih SUV-eva. Sistem podizanja ne služi samo za lagano prelaženje prepreka, već predstavlja sastavni dio obnovljene šasije. Podešavanje „visoki nivo” je dostupno za ambiciozne terenske avanture pri brzinama do 170 km/h. Iznad te brzine, auto se automatski spušta na normalan nivo.
Kao dopuna sportskim i terenskim karakteristikama tu su i namjenski osmišljene Pirelli Scorpion All Terrain Plus gume (veličine 245/45 ZR 19 sprijeda i 295/40 ZR 20 pozadi). Krupni gazni sloj je dubok devet milimetara, a ojačani bočni zidovi i niti se sastoje od dva sloja gumene tkanine. Sve to čini gume na Porscheu 911 Dakar idealnim čak i za zahtjevan teren i vrlo otpornim na posjekotine. Pirelli P Zero ljetne i zimske gume su dostupne kao dodatna oprema, također sa dva sloja tkanine. Ali gume za sve podloge, koje su dio standardne opreme također nude dinamiku sportskog automobila na cesti.
Sigurna vožnja na svim podlogama
Trolitarski biturbo šestocilindrični motor sa 480 KS (353 kW) i maksimalnim obrtnim momentom od 570 Njutnovih metara pruža vrhunske performanse uz primamljivi „bokser“ zvuk. Novi sportski automobil stiže do 100 km/h za 3,4 sekunde; zbog guma namjenjenih za sve podloge maksimalna brzina je ograničena na 240 km/h.
Kao dio standardne opreme, motor dolazi sa osmostepenim PDK mjenjačem i Porscheovim pogonom na sve točkove. Standardna oprema također uključuje upravljanje zadnjim osovinama, nosače motora iz modela 911 GT3 i PDCC sistem za stabilizaciju. Međusobno djelovanje svih komponenti dovodi do toga da je 911 Dakar jednako dinamičan na pijesku i rastresitim površinama kao i na stazi Nürburgring Nordschleife. Maksimalne terenske performanse osiguravaju i dva nova režima vožnje, koji se mogu odabrati pomoću rotirajućeg prekidača na volanu. Rally mod je idealan za rastresite, neravne površine i ima zadnji pogon usmjeren na sve točkove. U off-road modu, visoki razmak se aktivira automatski. Ovaj mod je dizajniran da pruži maksimalno prianjanje na teškom terenu i na pijesku. Oba nova režima vožnje također imaju novi Rally Launch Control, koji omogućava impresivno ubrzanje na rastresitim površinama i omogućava proklizavanje točkova od oko 20 posto.
Kao dodatna oprema tu su krovna korpa, krovni šator kao i Porsche Design kronograf sat
Dodatne karakteristike modela 911 Dakar uključuju novo razvijeni, fiksni lagani zadnji spojler izrađen od CFRP-a i poklopac prednjeg prtljažnika koji je također od CFRP-a sa upadljivim izlazima za vazduh preuzetim od modela 911 GT3. Tu su i standardni detalji za terensku vožnju, kao što su crvene aluminijske ušice za vuču sprijeda i pozadi, prošireni otvori za točkove i pragovi, zaštitni elementi od nehrđajućeg čelika na prednjim, stražnjim i bočnim pragovima. Bočni usisi vazduha na redizajniranom prednjem kraju također su zaštićeni od letećih stijena nehrđajućim čeličnim rešetkama.
Krov modela Porsche 911 Dakar ima vidljivu 12-voltnu utičnicu za farove opcionalnog krovnog nosača. Sa kapacitetom od 42 kilograma, krovni nosač može bez problema da se integrira sa opremom za reli kao što su kanisteri za gorivo i vodu, preklopne lopate i vučne daske. Za 911 Dakar dostupan je i krovni šator.
U unutrašnjosti, 911 Dakar naglašava svoje sportske ambicije sa standardnim punim sportskim sjedištima i izostavljanjem zadnjih sjedišta. Lagano staklo i lagana baterija dodatno smanjuju njegovu težinu, omogućujući Porsche 911 Dakar modelu težinu od samo 1.605 kg – što je samo 10 kg teže od 911 Carrera 4 GTS sa PDK mjenjačem.
Definirajuća karakteristika unutrašnjosti modela Dakar su standardne Race-Tex površine sa ukrasnim šavovima u nijansi zelene boje, koji su također ekskluzivno dostupni kao metalik vanjska završna obrada za 911 Dakar. Paket Rally Sport sa roll-over zaštitnom šipkom, sigurnosnim pojasevima sa šest tačaka vezivanja i aparatom za gašenje požara je opcionalan.
Paket Rally Design sa stilom koji podsjeća na automobil koji je osvojio reli utrku Pariz-Dakar iz 1984. godine.
U središtu opcionalnog paketa Rally Design iz Porsche Exclusive Manufaktur nalazi se dvobojna završna obrada u bijelo/enzian plavoj metalik boji. Ovo je prvi put da Porsche implementira kombinaciju dvobojne boje i dekorativne folije u serijskoj proizvodnji. Na bočnoj strani vozila, kupac može odabrati pojedinačni broj za utrku između 0 i 999. Pored reli pruga u crvenoj i zlatnoj boji, 911 Dakar sa paketom Rally Design, čiji se izgled zasniva na pobjedničkom vozilu reli utrke Pariz-Dakar iz 1984. godine, također nosi natpis “Roughroads” na vratima. Pojam je registrovani zaštitni znak i odražava koncept modela 911 Dakar i njegovu pogodnost za off-road vožnju. Za razliku od standardnog vozila, bijele felge i crvena traka zadnjih svjetala zaokružuju prepoznatljiv izgled. Dodatne posebnosti unutrašnjosti: prošireni Race-Tex i kožni okviri, kao i sigurnosni pojasevi i detalji u sharkblue boji.
Ekskluzivni Porsche Design kronograf sat
Kupci modela 911 Dakar mogu naručiti Porsche Design kronograf sat 1 ‒ 911 Dakar ili kronograf sat 1 ‒ 911 Dakar Rally Design koji odgovara vozilu. Po prvi put, kućište je izrađeno od posebno otpornog na ogrebotine i laganog titanijevog karbida.
Novi Porsche 911 Dakar se može naručiti po cijeni od 222.020 € uklj. PDV. Paket Rally Design košta 26.061 € sa PDV-om.