Test: Lamborghini Huracan Evo RWD

Test: Lamborghini Huracan Evo RWD

Ultraegzotičnim izgled, vrištavi V10 agregat i snaga veća nego što bi itko ikad trebao na cesti, je kako kažu, model “početnog nivoa”. Upravo to imamo na našem testu u obliku Huracan Evo RWD.

previous arrow
next arrow
Slider

Iako je talijanski proizvođač superautomobila zaradio reputaciju gradeći blistava čudovišta sa nevjerovatnim performansama na pogon na sve točkove, posljednjih godina upravo su modeli sa pogonom na zadnje točkove smatrani najboljim automobilima za vozače. Sada je Huracan Evo „ukrašen“ takvom varijantom.

Nije iznenađujuće da je upravo za prelazak sa pogona na sve točkove potrebno i najviše ažuriranja u tom polju. Pogon je revidiran, a Lamborghini je razvio novi sistem kontrole vuče posebno za ovaj model.

Ispod poklopca agregata ostao je dobro poznati 5.2 V10 atmosferac. Motor čini ovaj Huracan Evo RWD užitkom za voziti, jer ima fantastično glatko, ali smiješno snažno isporučivanje snage na zadnju osovinu, dok punjenje obrtaja do crvene linije postaje krajnje ovisno.

Simfonija V10 motora je ostala tu! Iako je Audi sa modelom R8, koji je Huracanov ‘sestrinski’ automobil, postao znatno tiši zahvaljujući filtru za čestice benzina koji je potreban da bi se udovoljilo propisima o emisijama, Lamborghini je pronašao pametan trik da to izbjegne, pa zvuči kao staro vozilo Formule 1.

Činjenice i brojke gotovo su irelevantne u automobilu koji pruža takvo emocionalno iskustvo, ali pomažu u upotpunjavanju slike o performansama. Razvija 610 KS i 600 Nm obrtnog momenta pri najvećoj brzini od 330 km/h a šlag na tortu je ubrzanje do 100 km/h za svega 3.1 sekundu.

Dizajnerski je u velikoj mjeri sličan ostalim Evo modelima, sa karoserijom napravljenom od aluminijuma, karbonskih vlakana i termoplastične smole za održavanje niske težine, servo-potpomognutim dinamičkim upravljanjem i mjenjačem sa dvostrukom spojkom sa sedam brzina.

Hladan, oštar dizajn Huracan Evo RWD nastavlja se i u unutrašnjosti. U nosaču sa instrumentima nalazi se zanimljiv digitalni ekran, dok je centralno postavljeni ekran, osjetljiv na dodir veličine 8”, koju pokreće Amazon Alexa i koja kontrolira gotovo sve funkcije unutrašnjosti. Kao takav, postoji mnogo izbornika za navigaciju i to nije jednostavniji sistem, pa će trebati malo navikavanja.

Inače, nije toliko skučen kao što biste mogli očekivati ​​kada je u pitanju prostor za glavu i ramena između putnika. Međutim, vozačima višim od dva metra možda će položaj vožnje biti malo ugrožen, što ne pomaže udobnosti na dugim putovanjima.

Posljednjih godina, najveća zamjerka Huracan-u je trik Dynamic Steering tehnologija, koja umjetno minimalizira potrebni ulaz upravljanja. Međutim, Lamborghini ga neprestano razvija, a u Huracan Evo RWD, do sad je najbolji. Iako biste mogli izgubiti određenu preciznost na stazi, za cestovnu vožnju pruža nevjerovatno precizan odgovor i čini da se automobil osjeća okretnije.

Inače je jasno da je Huracan „podešen“ za brzu vožnju. Pri sporijim brzinama vrti se i preskače na krutom ovjesu, ali kad jednom pritisnete automobil se slegne i sjajno otkloni nedostatke na cesti. Menjač se brzo prebacuje da bi se postigla gotovo neprimjetna kočnica u performansama između brzina, a način na koji vas motor gura u sjedalo pod velikim ubrzanjem izaziva tešku ovisnost.

Međutim, kad smo kod sjedala, ovo je najveća zamjerka automobilu. Moderni superautomobili dobro su cijenjeni jer su tako jednostavni za vožnju i ugodni da biste ih mogli koristiti svaki dan, ali sjedala u Huracan Evo RWD toliko su neudobna da su se duga putovanja brzo obila o glavu. Lumbalna potpora bila je toliko agresivna da bih dobili bolove u leđima nedugo nakon kretanja, međutm ako sve gore navedeno o performansama, uživanju u zvuku, sposobnosti na cesti i stazi, uzmete u obzir ova mana sa sjedištima je sitnica, te ta bol koju bi i osjetili prebolovali bi sa osmjehom kad ponovno sjednete u Huracan Evo RWD.

Share