Na predstojećem SEMA sajmu tuninga u Las Vegasu (SAD), koji će se održati od 4. do 7. novembra, Toyota će javnosti predstaviti brojne različite modele, među kojima je i sportski Camry GT-S, doduše u formi studije, ali s dobrim izgledima da doživi i proizvodnu verziju. Baza je aktuelna Toyota Camry generacije XV80, koja je 2023. debitovala u SAD-u, a za lokalno tržište proizvodi se u fabrici u Georgetownu (Kentucky).

Ova generacija Camryja u SAD-u se nudi isključivo s hibridnim pogonskim sklopom, koji se sastoji od 2,5-litarskog atmosferskog benzinca (187 KS) i dva elektromotora – prednjeg (100 kW / 136 KS) i zadnjeg (30 kW / 41 KS). Kombinovana snaga sistema iznosi 235 KS, no ukoliko kupac želi uštedjeti 1.525 dolara – naručit će automobil bez zadnjeg motora i tada hibrid raspolaže sa 228 KS.


Na kreiranje specijalne GT-S verzije utjecala je popularnost Camryja među američkim kupcima: u prva tri kvartala ove godine, limuzina je u SAD-u prodata u 234.426 primjeraka, što je povećanje od 3% u odnosu na period januar-septembar 2024. Zato su za predstojeći SEMA tuning sajam, Toyotina sjevernoamerička divizija i Toyota Calty Design Research u Ann Arboru (Michigan) pripremili posebnu verziju.

Toyota Camry GT-S je bazirana na serijskoj limuzini s pogonom na sva četiri točka u vrhunskom XSE paketu opreme. Karoserija je opremljena upečatljivim aerodinamičkim paketom napravljenim od sjajne crne plastike. To uključuje istaknuti prednji spojler, poklopce otvora za zrak u prednjem braniku, bočne pragove, redizajnirani zadnji branik s trapezoidnom ispušnom cijevi i istaknuti spojler na poklopcu prtljažnika.


Glavna boja karoserije je jarko narandžasta “Inferno Flare”, ali su centralni dio haube, krov i vrh poklopca prtljažnika obojeni u crno. Zahvaljujući podesivim amortizerima, ovjes Toyote Camry GT-S spušten je za 38 mm. Unutar 20-inčnih točkova, obuvenih u Michelin Pilot Sport Cup 2 gume, jasno vidljive su snažne disk kočnice prečnika 365 mm naprijed (8-klipne čeljusti) i 356 mm straga (6-klipne čeljusti).
Očekuje se da će se ovaj Camry preciznije i sigurnije ponašati od standardnog modela, ali ne nudi nikakvu dodatnu snagu. Vozaču ostaje istih 235 hibridnih “konja”, koji nose ogromnih 1.670 kg težine vozila, pa ne treba očekivati performanse na nivou superautomobila. Ako posjetioci SEMA tuning sajma pokažu interes za konceptni Camry GT-S, nema sumnje da će Toyota brzo pripremiti odgovarajuću komercijalnu ponudu.