Audi R8 RWD debitovao je u SAD-u kao jeftiniji superautomobil bez quattro pogona

Audi R8 RWD debitovao je u SAD-u kao jeftiniji superautomobil bez quattro pogona

Otkazivanjem osnovnog modela R8 sredinom jula ove godine, te za ljubitelje atmosferskog agregata ostao je samo jedan način da sjednu za upravljač istog jeste verzija Performance. Sada postoji pristupačniji način posjedovanja ovog superautomobila sa centralno smještenim motorom, sve dok vam ne smeta da izgubite malo snage i Quattro sistem pogona na sve točkove. To je novi Audi R8 RWD!

R8 RWD, koji dolazi kao prirodna evolucija limitiranog R8 RWS-a, samo što je ovaj put novi član stalna postavka u ponudi. Smanjenjem snage veličanstvenog 5,2-litarskog V10 agregata na “samo” 532 konjske snage, predstavlja smanjenje od 70 ks u odnosu na gore spomenutu izvedbu Performance. Obrtni moment također pada, sa 413 na 398 Nm. Sa druge strane, pozitnivno je da ukidanjem nekih dijelova kao, diferencijala i ostalih stvari povezanih sa AWD-om znači da je mašina lakša od svog brata sa Quattro pogonom. Što u konačnici znači da novi R8 RWD nije mnogo sporiji od onog sa pogonom na sva četiri točka.

Novi R8 RWD je dostupan u oba Coupe i Spyder stila karoserije. Izvedbi sa fiksnim krovom potrebno je 3,6 sekundi da ubrza do 100 km/h, dok je kabrioletu potrebna dodatna desetina sekunde odnosno 3.7. Ako ih poredimo sa verzijom AWD obojici je potrebno dodatnih 0,4 sekunde u sprintu do 100 km/h, što i nije tako strašan podatak.

Audi želi naglasiti da je osim uklanjanja Quattro i korištenja nižih specifikacija FSI motora, napravio dodatne promjene za R8 RWD. Šasija je posebno prilagođena, a sadrži pune zadnje osovine umjesto šupljih, zajedno sa tvrđom prednjom zaštitnom šipkom i povećanim negativnim zgibom. Najnovija inačica sestrinskog modela Lamborghini Huracan može se pohvaliti elektromehaničkim servo volanom, koji obećava uzbudljivo iskustvo.

Nepotrebno je reći da ono što R8 sa pogonom na zadnje točkove čini još primamljivijim je znatno niža cijena u odnosu na model Quattro. Coupe će vas vratiti sa 142.700 američkih dolara, što ga čini nevjerojatnih 54.000 američkih dolara jeftinijim od snažnijeg derivata sa pogonom na sve točkove. Za Spyder verziju Audi želi 154.900 američkih dolara, što predstavlja isti pad cijene kao i kod modela s tvrdim krovom.

Audi će ove zime imati dinamičan dvojac kod prodavača. Do sada je ove godine prodaja R8-a u Sjedinjenim Državama pala za tri posto, na 395 jedinica u prva tri kvartala 2020. godine.