Dacia stalno napreduje i predstavlja sve bolje automobile. Tako su krajem prošle godine redizajnirali i svoju SUV zvijezdu, Duster. Dacia tradicionalno ne mijenja previše izgled prilikom redizajna, da bismo otkrili vizualne promjene treba se dobro zagledati u novi Duster. Sprijeda su nova samo svjetla koja sada imaju novi svjetlosni potpis.
Straga također samo svjetla, a na boku primjećujemo novi dizajn aluminijskih naplataka. Na krovu su novi krovni nosači koje je sada moguće postaviti uzdužno i poprečno što je vrlo praktično.
I u unutrašnjosti se na prvi pogled ne primijeti previše. No i tu ima novosti. Tako su promijenjena sjedala, presvlake, a između prednjih sjedala sad je nova centralna konzola s naslonom za ruku i i dvije dodatne USB utičnice. Tu je i novi Infotainment sustav koji je i dalje krajnje jednostavan za korištenje a bogatiji funkcijama. Na njihovom popisu su sada i bežični Android Auto i Apple Car Play.Unutrašnjost testiranog Dustera je vrlo dobro opremljena. Testirani auto ima i navigaciju, automatsku klimu, MultiView kameru za vožnju unatrag. Kvaliteta materijala je solidna kao i kvaliteta izrade, no nekima će zasmetati što u autu ima mnogo tvrde plastike.
Motor je odličan, vrlo uglađen te ima i više nego dovoljno snage za Dustera. Glasniji je nego u Renaultu, no ne previše jer je Dacia poboljšala i izolaciju tako da je vožnja visokim brzinama autocestom sada osjetno ugodnija. Potrošnja nam je na testu iznosila okruglih sedam litara pri umjerenoj gradskoj vožnji i 5,6 l/100 km na otvorenoj cesti što je vrlo dobar rezultat.
I dok sportski orijentirane vozače pri jurnjavi zavojima neće potpuno ispuniti zadovoljstvom, Duster oduševljava komforom ovjesa. Kao da je konstruiran za naše loše ceste pune grba i ležećih policajaca. Komfor ovjesa je na razini mnogo skupljih automobila viših klasa.