Plug-in hibrid serije Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV dobio je maksimalnu ocjenu od pet zvjezdica od strane Euro NCAP-a. Izvrsni rezultati električne MX-30 e-Skyactiv EV testirane 2020. sada se službeno odnose i na njezin novi plug-in hibridni derivat.
Oba modela MX-30 postižu impresivne rezultate u sve četiri kategorije Euro NCAP testa: odrasli putnici – 91%, djeca – 87%, ranjivi sudionici u prometu (sigurnost pješaka) – 68% i sigurnosna pomoć – 73%.
Štoviše, postigli su maksimalan broj bodova u testovima bočnog sudara, kao i pune ocjene za performanse testa sudara za djecu od 6 i 10 godina u frontalnom i bočnom sudaru.
MX-30 je bila prva Mazda koja je postigla ukupnu ocjenu od pet zvjezdica prema strožim ocjenama za otpornost na sudar 2020 Euro NCAP s jačim naglaskom na zaštitu putnika, zaštitu nakon sudara i naprednu tehnologiju pomoći vozaču.
Ovi izvrsni rezultati proizlaze iz tri ključna čimbenika: Najnovija Skyactiv Vehicle arhitektura donosi vrlo čvrstu, a istovremeno laganu karoseriju sanduka vozila koja apsorbira udarce. Širok raspon naprednih i sigurnosnih tehnologija Activsense pomaže vozačima da prepoznaju potencijalne rizike i smanje vjerojatnost oštećenja ili ozljeda. Visoki standardi zaštite pješaka ublažavaju udar sudara s ranjivim sudionicima u prometu.
Mazdina nova serija plug-in hibrida nudi iste vrijednosti za kupce kao i potpuno električna Mazda MX-30, dok istovremeno nudi nove načine korištenja automobila kao električnog vozila na bateriju. S baterijom od 17,8 kWh, e-Skyactiv R-EV nudi 85 km čisto električnog dosega. Koristeći Mazdinu jedinstvenu tehnologiju rotacijskog motora, potpuno novi benzinski motor s jednim rotorom od 830 cm³ djeluje kao generator koji omogućuje vožnje na veće udaljenosti bez zabrinutosti zbog dosega ili oko punjenja. Rotacijska jedinica jednostavno djeluje kao generator bez mehaničke veze između motora i kotača, i pri tom osigurava da se MX-30 e-Skyactiv R-EV uvijek pokreće putem električnog motora kako bi pružio besprijekorno iskustvo vožnje električnim vozilom.
S više od pola stoljeća stručnosti u razvoju rotacijskih motora, Mazda je odabrala rotacijski pogonski agregat za ovu primjenu zbog njegove jedinstvene sposobnosti da proizvede potrebnu snagu iz kompaktne, lagane i lako ugradive jedinice. Rotacijski motor je uredno smješten uz generator i motor velike snage u prostoru za motor. Kombinacija baterije od 17,8 kWh i spremnika goriva od 50 litara stvara jedinstveni serijski plug-in hibrid s fleksibilnim ukupnim dosegom do 680 km, dok WLTP emisija CO2 od samo 21 g/km osigurava vodeće ekološke rezultate u ovoj klasi.
Izvanredan element dizajna MX-30 su njegova freestyle vrata, naslijedna poveznica s Mazdom RX-8 iz 2003. To, međutim, ne utječe negativno na sigurnost. U stvari, ‘analiza deformiranog elementa prignječenja iz offset frontalnog testa pokazala je da struktura MX-30 ne predstavlja visok rizik za putnike u vozilu koje se sudarilo u frontalnom offset udaru’, rekli su ispitivači. ‘I u testu bočne barijere koji predstavlja sudar s drugim vozilom, i u još jačem bočnom udaru u stup, zaštita svih kritičnih dijelova tijela bila je dobra, a automobil je dobio najviše bodova u oba testa’.
Predana stvaranju društva budućnosti u kojem neće biti prometnih nesreća, Mazda kontinuirano radi na poboljšanju sigurnosnih performansi prema Mazdinoj filozofiji proaktivne sigurnosti. Vrhunska dinamika vožnje ostvarena kao rezultat Mazdine tehnologije Skyactiv također doprinosi sigurnosti vožnje nove Mazde MX-30 e-Skyactiv R-EV. Čineći automobil lakšim za vožnju, smanjuje se mogućnost nesreća, a pri tom se ne ugrožava Mazdin tradicionalni karakter zabavne vožnje.