Golf eHybrid je bez emisija u gradu, uz veliki doseg na putu

Golf eHybrid je bez emisija u gradu, uz veliki doseg na putu

Ponuda Golfa u Hrvatskoj proširena je za još jedan plug-in hibridni model, koji razvija sistemsku snagu od 150 KW (204 KS), i samo na struju može prijeći solidnih 79 kilometara, dok je jaču bateriju dobio i Golf GTE.

Elektrifikaciju osme generacije Golfa Volkswagen nastavlja s novom plug-in hibridnom verzijom, Golfom eHybrid. Time su po prvi put dostupna čak dva modela plug-in hibridnog Golfa. Novi, Golf eHybrid, koji je osmišljen da pruži najvišu razinu komfora razvija snagu od 150 kW (204 KS), dok Golf GTE sa snagom od 180 kW (245 KS) gađa kupce koji preferiraju sportske performanse. U usporedbi s dosadašnjim modelom, nove plug-in hibridne verzije Golfa odlikuje povećanje kapaciteta energije baterije za čak 50 posto (13 kWh), što im omogućuje znatno veći doseg u isključivo električnom načinu rada.

Kada je baterija napunjena, Golf eHybrid i Golf GTE kreću na električni pogon, a time i bez lokalnih emisija. Golf eHybrid prelazi udaljenosti do 79 kilometara na potpuno električni pogon, dok Golf GTE može prijeći čak 74 kilometra bez lokalnih emisija. Način rada „E-Mode“ omogućuje vožnju na potpuno električni pogon i na brzim cestama. Pri većim brzinama i ovisno o odabranom hibridnom modu, profilu vožnje ili stanju napunjenosti baterije automatski će se uključiti i benzinski TSI motor. Tada pogon prelazi u ekonomični način rada „Hybrid”, u kojem se mogu postići vrlo veliki ukupni dosezi.

Prema protokolu NEDC (Novi europski ciklus vožnje) eHybrid ima ukupni doseg od čak 870 km, dok Golf GTE ukupno može prijeći 745 km. Također prema normama NEDC, potrošnja benzina kod Golfa eHybrid je 1,2-1,4 l/100 km, potrošnja električne energije u kombiniranim uvjetima je 11,0-11.6 kW/h/100 km, a kombinirana emisija CO2 iznosi 28-31 g/km. Golf GTE će potrošiti 1,7 litara benzina za 100 km, odnosno 12,4 kW/h struje, uz emisiju CO2 od 38 g/km. Tome doprinosi i 6-stupanjski automatizirani mjenjač s dvije spojke DSG. Na dužim se putovanjima za ulazak u urbano područje može sačuvati električna energija, kako bi u gradu bila moguća vožnja bez lokalnih emisija.

To se pogotovo cijeni u zagušenim centrima europskih metropola, koje su sve zatvorenije za automobile s motorima s unutarnjim izgaranjem, a oni koji ih ipak puštaju u širi i uži centar, to zadovoljstvo im naplaćuju ovisno o Euro normi. Automobili bez emisija su, pak, tamo na svom terenu. Golf eHybrid se u Hrvatskoj nudi isključivo s  bogatim i atraktivnim paketom opreme Style po cijeni od 287.725 kn. Kao i prethodnik, Golf GTE je i dalje u ponudi kao samostalni model s odgovarajućom individualiziranom opremom sa sportskim predznakom. Neznatno je i skuplji, stoji 300.950 kuna.

Od najvažnijih značajki opreme na oba modela možemo izdvojiti digitalni cockpit, višenamjensko kožno kolo upravljača, sportska komforna sjedala (eHybrid), automatski klima-uređaj, navigacijski sustav Discover Media koji uključuje Streaming i Internet, DAB+ radio, sustav prepoznavanja prometnih znakova, skup sustava Travel Assist za potpomognutu vožnju pri brzini do 210 km/h, Front Assist, start-stop sustav s rekuperacijom energije kočenja, lokalni sustav upozorenja Car2X, Keyless Start, glavna svjetla LED plus i stražnja LED, te alu naplatke. Dodatno, Golf GTE je opremljen detaljima kao što su posebni sportski branici, sportska sjedala s integriranim naslonima za glavu i LED svjetlosnom trakom u rešetki hladnjaka.

Izvor: https://quattroruote.hr/

Share