Manje od 24 sata nakon što je na Jeep-ovom online konfiguratoru “procurio” detalj o novom rednom šestocilindričnom benzinskom agregatu, Hurricane twin-turbo motor ima svoj puni i službeni debi. Dizajniran da odgovara snazi većih V8 jedinica, novi 3,0-litarski šestocilindrični motor je do 15 posto efikasniji od osmocilindarskog motora, a Jeep će ga prodavati u dva stepena snage, ovisno o primjeni.
U standardnoj formi, novi 3.0 twin-turbo motor isporučuje “više od” 400 konjskih snaga (294 kilovata) i 610 NM obrtnog momenta. Ova verzija je optimizirana za najbolju ekonomičnost goriva i koristi cirkulaciju hlađenih izduvnih plinova. Varijanta High Output je, zauzvrat, dobra za „više od“ 500 KS (368 kW) 780 Nm uz obećanje da će obezbediti „značajnu“ uštedu goriva tokom teških opterećenja, kao što je vuča.
Osnova za novi 3.0 I6 je blok od livenog aluminijuma sa dubokim okvirom sa strukturnim uljnim koritom od legure aluminijuma. Jeep je ugradio dva turbopunjača niske inercije, visokog protoka, od kojih svaki napaja tri cilindra. Gorivo se obezbjeđuje putem sistema direktnog ubrizgavanja goriva pod visokim pritiskom sa jednim pimpom za standardnu verziju i dve pumpe za snažniju, pokretanu namenskom osovinom sa lančanim pogonom. Obje verzije su standardno opremljene start-stop sistemom koji smanjuje emisiju izduvnih gasova u gradskoj upotrebi.
Kao rezultat hardverskih rješenja, Jeep kaže da novi motor isporučuje ravnu krivu obrtnog momenta s motorom koji održava najmanje 90 posto svog maksimalnog obrtnog momenta od 2.350 o/min pa sve do svoje crvene linije. Arhitektura inline-6 jedinice čini je pogodnom za buduću integraciju električne podrške, što znači da bi hibridni Hurricane motor mogao isporučiti još više snage i manje štetnih emisija.
Jeep objašnjava da će tačni brojevi izlaza varirati ovisno o primjeni, a očekuje se da će prva vozila pokretana Hurricane motorom stići u zastupstvo kasnije ove godine. Grand Wagoneer će biti među prvima koji će ga dobiti, a kružile su glasine da će ga Dodge Challenger i Charger sljedeće generacije dobiti kao efikasnija i ekološki prihvatljivija alternativa današnjem V8.