Mitsubishi Pajero Final Edition

Mitsubishi Pajero Final Edition

Naširoko smatran jednim od najboljih (i najstarijih) rasnih 4×4 vozila na svijetu, Pajero postoji od 1981. godine, i u 40-godišnjoj “karijeri” ostvario je više od 3,3 milijuna prodanih jedinica

Jedan od najstarijih SUV-ova u prodaji, četvrta generacija Mitsubishi Pajera postoji od 2006. Međutim, većina njegovih elemenata datira još iz 1999. godine kada je izašao model treće generacije, pa je temeljiti redizajn bio toliki da je označen kao nova generacija. Finalno izdanje označilo je kraj puta za ugledni SUV, kod kuće u Japanu još 2019. godine, a sada je proizvodnja zauvijek završila. Zapravo Mitsubishi ne proizvodi Pajero u tvornici u Sakahogiju u Japanu još od ožujka, a posebno izdanje za australske kupce njegov je labuđi pjev.

Na tamošnjem tržištu će se naći 800 posljednjih automobila, svi sa sedam sjedala i turbodizelskim 3,2-litrenim četverocilindrašem od 190 KS i 441 Nm ispod haube, s pogonom na sve kotače i 5-stupanjskim automatskim mjenjačem. Naravno, tu je i blokada stražnjeg diferencijala U osnovi je to standardni Pajero s raskošnim 88-litrenim spremnikom za gorivo i opremljen dodatnom opremom u koju se ubrajaju prednji štitnik podvozja, podni tepisi, pokrivač prostora za teret i vlasnički priručnik i servisna knjižica presvučeni kožom.

Ostale manje nadogradnje uključuju gumenu oblogu prtljažnika i obveznu oznaku Final Edition. Top model Exceed bogatiji je za kožni interijer, pedale od brušenog aluminija i krovni otvor. Infotainment uključuje Apple CarPlay i Android Auto te Rockford premium ozvučenje. U svojim najslavnijim danima, Mitsubishi Pajero je relijem Pariz-Dakar, od 1985. do 2007., za to je vrijeme ostvario rekordnih 12 pobjeda, uključujući sedam u nizu od 2001. do 2007. godine, pa je razumljivo da Japanci stoga očito ne žele pustiti u povijest naziv jednog od najpopularnijih modela.

Tako oznaka Pajero nastavlja živjeti s manjim Pajero Sportom, koji se temelji na pickupu Mitsubishi Triton/L200. Uz gašenje ove off road legende, zatvara se i tvonica Sakahogi, a ostali Mitsubishijevi tami proizvedeni modeli – uključujući i Outlander – premjestit će se u noviji pogon u Okazakiju. Pored toga, u smeću u završili planovi da se ovaj čistokrvni 4X4 zamijeni novim velikim SUV-om u partnerstvu sa sljedećom generacijom Nissan Pathfindera.