Krunski dragulj Daimlerove automobilske linije je osvanuo u ruskom konfiguratoru, gdje se već može konfigurirati i naručuti ova produljena rastegnuta luksuzna limuzina s twin-turbo 6,0-litrenim motorom i 9-stupanjskim automatskim mjenjačem
Svega dan-dva nakon što je teaserom oznake i fotografijama najvio dolazak top verzije nove generacije Maybacha, počeli su se otkrivati i prvi podaci, doduše zaobilaznim putem. Naime, dok je zadnji spomen Maybacha na Mercedesovim press stranicama bio sredinom travnja, najavljujući 100. rođendan tvrtke, najjači model je najprije osvanuo, a zatim još brže (ali ne dovoljno brzo) nestao s tvrtkinih ruskih stranica. Tako je postalo jasno da top verziju pokreće 6,0-litrenim twin-turbo motor s devet-stupanjskim automatskim mjenjačem.
Razvija 450 kW/604 KS i automobil ispaljuje s mjesta do stotke za samo 4,5 sekundi. Maksimalna brzina je elektronički ograničena na 250 km/h. Kao što je prethodno najavljeno, s V12 motorom dobija sustav pogona na sve kotače, umjesto da svu tu snagu šalje na stražnje kotače kao što je to bio slučaj sa starim S650 i AMG S65. Ruski konfigurator također otkriva težinu automobila, vaga pokazuje 2.350 kilograma, što čini brojku ubrzanja još impresivnijom. Snaga od 604 KS manja je za 17 KS u odnosu na prethodnu generaciju S650. Iako se okretni moment ne spominje, pretpostavlja se da će biti 1.000 Nm, kao i prije.
Verzija V12 neće još dugo ostati najmoćnija S-klasa ove generacije, jer Mercedes-AMG priprema dvije izvedbe svoje luksuzne limuzine. Obje bi trebali biti plug-in hibridi, S63e s oko 700 KS koji dolazi kasnije ove godine i jači S73e s otprilike 800 KS koji stiže kasnije. U međuvremenu, S680 će biti jedno od najskupljih vozila na svijetu, ne računajući superautomobile i hyperautomobile. Ruski konfigurator navodi početnu cijenu u protuvrijednosti od 310 000 EUR.