Ova pošiljka označava ulazak tvrtke na konkurentno europsko tržište osobnih automobila, proizvodom koji kombinira najnoviju BYD-ovu bateriju s europskim dizajnom i za Europu prilagođenim specifikacijama
Kineska marka BYD već je čvrsto zauzela pozicije na tržištu javnog prijevoza u Skandinaviji i širom Europe kao vodeći proizvođač električnih autobusa. BYD-ova prva pošiljka osobnih automobila za Norvešku također signalizira “početak europskog sna” za tu tvrtku u strateški važnom trenutku, kada prodaja NEV-a (New Energy Vehicles) počinje rasti na ključnim tržištima širom Europe. BYD je također uvjeren da njegova predanost dizajniranju i proizvodnji samo čisto električnih automobila bez ikakvih emisija, pokazuje važnu razliku od konvencionalnih europskih proizvođača automobila, naglašavajući nepokolebljivi fokus tvrtke na održivost i očuvanje okoliša svojih kupaca.

Ovaj SUV sa sedam sjedala već je izazvao veliko zanimanje u Norveškoj, u kojoj čisto električni automobili čine više od pola udjela u prodaji. Prvi kontigent od 100 vozila krenuo je brodom iz kineske luke Shanghai, a prvi kupci dobit će ih krajem ljeta. U Norveškoj se prodaju putem BYD-ovog partnera u Norveškoj, RSA – jednog od vodećih skandinavskih uvoznika i trgovaca. Ujedno su potvrdili kako će do kraja 2021. godina ukupno u opskrbni lanac BYD/RSA u Norveškoj isporučiti 1500 terenaca Tang. Kako kažu, njegov dizajn predstavlja kombinaciju “istočnjačke mudrosti i zapadnjačke estetike”, uklopljene besprijekorno pod stručnim i svjetski poznatim vodstvom BYD-ovog direktora globalnog dizajna, Wolfganga Eggera.

Pored toga, krasi ga i niz novih tehnologija koje će se svidjeti zahtjevnim, tehnološki obrzovanim kupcima. Značajke povezivosti uključuju 4G tehnologiju, DAB radio i OTA (Over-the-Air-Technology). Glavna među novim tehnološkim značajkama je nova, “Blade” baterija koja štedi prostor. Kapaciteta je 86,4 kWh i s jednim punjenjem ima domet od preko 500 km (NEDC), uz ubrzanje do “stotke” za svega 4,6 sekundi. Iako se punjenje od 30% do 80% kapaciteta postiže za izuzetno kratkih 30 minuta, specifikacije baterije su uistinu impresivne, jer omogućuju značajna poboljšanja u odnosu na konvencionalnu litij-ionsko fosfatnu tehnologiju.
Preuzeto sa Quattroroute.hr
Autor:Mato Pavličević