Prvo gostovanje WRC-a u Hrvatskoj bit će upamćeno po dramatičnoj završnici i pobjedi Sebastiena Ogiera za 0,6 sekundi, i to s Yarisom oštećenim u sudaru…
Croatia Rally je po mnogočemu poseban reli u rasporedu Svjetskog prvenstva u reliju (WRC), ponajprije zbog jedinstvene kombinacije asfaltnih cesta koje nude različite podloge i otežavaju vožnju najboljim svjetskim relijašima, a prvo gostovanje WRC-a u Hrvatskoj ostat će upamćeno i po dramatičnom posljednjem danu, kao iz najboljeg filmskog scenarija.
Do pobjede je na posljednjem brzincu došao Toyotin vozač, Francuz Sebastien Ogier, i to nakon što je njegov glavni rival, ujedno i timski kolega Elfyn Evans, napravio grešku u posljednjem zavoju. Na kraju Ogierova prednost pred Evansom iznosi 0,6 sekundi (slovima: šest desetinski sekunde)!!! To je treća najmanja razlika na kraju nekog relija u povijesti WRC-a.

Prije te poslijepodnevne drame na posljednjem brzincu Zagorska Sela – Kumrovec, Ogier je preživio jutarnju dramu na ulicama Zagreba, točnije na Aveniji Dubrovnik. Skrivio je sudar s jednim BMW-om, u kojem srećom nije bilo ozlijeđenih, a trkaća Toyota Yaris WRC dosta je oštećena.
S tako oštećenim i pokrpanim autom su Ogier i njegov suvozač Julien Ingrassia uspjeli odvesti četiri brzinska ispita dan i pobijediti na reliju, 51. put u karijeri. Iz sudara i naknadnog incidenta s policijom se Ogier izvukao s novčanom kaznom od 7000 eura.

Prije nego mu je iz ruku pobjegla pobjeda na reliju, Elfyn Evans bio je najbrži na prva dva brzinska ispita vožena u nedjelju, Bliznec – Pila (25,2 km) i Zagorska Sela – Kumrovec (14,09 km), preuzevši vodstvo s prednošću od 2,8 sekundi ispred Ogiera. U drugom prolasku preko Sljemena je najbržio bio Thierry Neuville (Hyundai), a Evans je povećao prednost na 3,9 sekundi.
I onda je Ogier na posljednjem brzincu izveo čudo i bio brži od Evansa za 4,5 sekundi. Osim Evansa, na tom je brzincu grešku napravio i Neuville, pa je ostao na trećem mjestu konačnog poretka.

Ostali osvajači bodova u generalnom poretku su četvrtoplasirani Ott Tanak (Hyundai), petoplasirani Adrien Fourmaux (M-Sport Ford), šestoplasirani Takamoto Katsuta (Toyota), sedmoplasirani Gus Greensmith (M-Sport Ford), osmoplasirani Craig Breen (Hyundai), devetoplasirani Mads Ostberg (Citroen C3 Rally2) i desetoplasirani Teemu Suninen (Ford Fiesta Rally2).

Ostberg i Suninen su ujedno i prva dvojica u WRC2 konurenciji. Na postolju im se pridružio Bolivijac Marco Bulacia (Škoda Fabia Rally2).
U WRC2 konkurenciji pobjednik je Poljak Kajetan Kajetanowicz (Škoda Fabia Rally2), ispred Finca Emila Lindholma (Škoda) i Francuza Yohana Rossela (Citroen).

U Junior WRC konkurenciji, u kojoj svi vozači voze istovjetne Ford Fieste Rally4, pobjednik je Britanac Jon Armstrong. Uz njega su na postolju bili Latvijac Martins Sesks i Finac Lauri Joona.
Od 65 posada koje su startale, ukupno je 55 posada došlo do cilja, uključujući sve one koje su iskoristile tzv. SuperRally pravilo povratka u utrku nakon kvara ili incidenta.

Među finišerima je pet hrvatskih posada: Mateo Butorac – Marko Stiperski (Peugeot 208 Rally4, 40. mjesto), Ivica Siladić – Jasna Durak (Ford Fiesta Rally4, 42.), Krešimir Ravenščak – Dora Ravenščak (Ford Fiesta Rally4, 49.), Martin Ravenščak – Tomislav Tomašković (Ford Fiesta Rally4, 50.) i Željko Magličić – Domagoj Nemak (Ford Fiesta Rally4, 55.).

Sljedeća utrka Svjetskog prvenstva je Rally de Portugal (20.-23. svibnja). Vozit će se na makadamu, a tamo kao lider prvenstva odlazi Ogier, koji je u Hrvatskoj zaradio maksimalnih 30 bodova i sad ih ima 61. Slijede ga Neuville s 53 boda i Evans s 51. Tanak je na 40 bodova, a Rovanpera je nakon nesretnog relija ostao na 39 bodova i pao na peto mjesto.
U ekipnom poretku Toyota je odmakla Hyundaiju za 27 bodova (138:111), a M-Sport prati iz daljine s 42 boda.