Više od redizajna; popularni mali hatchback dobio je novi izgled i opremu iz viših klasa, a jedna od važnijih novosti je i ta da više neće biti dostupan s dizelskim motorom
Otkriven je novi Volkswagen Polo, s dizajnom nadahnutim najnovijim Golfom, te novim tehnologijama koje se prvi put pojavljuju u ovom popularnom predstavniku B segmenta. Riječ je o prilično drastičnom faceliftingu jer je sprijeda u potpunosti preuređen s novim LED svjetlima i tankom svijetlećom trakom koja se proteže čitavom širinom rešetke – slično kao na novom Golfu. Potpuno novi su i prednji i stražnji branik, dok su stražnja svjetla u obliku bumeranga gotovo preslikana s novog Golfa. Svjetla su i sprijeda i straga serijski u LED tehnologiji, no o paketu opremi ovisi u kojoj mjeri. Već od početne razine opreme automobil sada standardno dobiva 15-inčne alu naplatke, s novim dizajnom kroz čitavu paletu.
Na izboru su i četiri nove boje, uključujući Vibrant Purple u kojoj je predstavljen. Promjene unutrašnjosti nisu baš toliko dramatične kao izvana, ali primijeti se nekoliko izmjena kako bi izgledao svježe. Tu je novi upravljač, zajedno s 10,25-inčnim digitalnim zaslonom koji je standardno ugrađen u sve verzije. Postoji mogućnost da se i postavke klima uređaja integriraju sa središnje postavljenim 8,0-inčnim infotainment sustavom. Sat nav. se i dalje dodatno plaća, a pošto sustav podržava Android Auto i Apple CarPlay radije priključimo telefon i umjesto toga koristimo Google Maps ili Waze.
Za Polo je sada dostupna tehnologija ‘Travel Assist’; sustav koji omogućuje automobilu da preuzme kontrolu nad ubrzanjem, kočenjem i upravljanjem na autocesti. Serijski su također ugrađeni automatsko kočenje u nuždi i pomoć u održavanju vozne trake. Kao i Life, dva nova premium paketa opreme, Style i R-Line, slijede nomenklaturu koja je uvedena s trenutnim Golfom. Style i R-Line imaju različite naglaske i ciljaju dijametralno suprotne kupce, ali su na sličnoj razini u smislu svojih specifikacija. Pri lansiranju će biti dostupna tri benzinska motora, kao i verzija s pogonom na plin, LPG. Sve su benzinske opcije 1,0-litrene trocilindrične jedinice.
Osnova je atmosferski motor s 59 kW/80 KS i 93 Nm, dok su druga dva s turbopunjačem i razvijaju 90, odnosno 110 KS. Modeli od 80 i 90 konjskih snaga standardno dolaze s ručnim mjenjačem, dok inačica od 90 KS ima opciju 7-stupanjskog DSG automatskog mjenjača uz doplatu. Ovaj mjenjač standardno dolazi u verziji sa 110 konjskih snaga. Očekivano, nema više dizelskog motora, ali kupci koji se brinu o proračunu mogu se odlučiti za pogonski agregat 1,0 TGI s 89 KS (66 kW) i 160 Nm. Koristi stlačeni prirodni plin (CNG) i ima za cilj postizanje učinkovitost sličnu dizelskom motoru, a istovremeno značajno smanjuje emisije. U salone bi trebao stići već na ljeto.