Ako se Audi RS6 smatra zasebnim modelom odvojenim od porodice Audi A6, onda će trenutna četvrta generacija “RS-šestice” vjerovatno ostati posljednja u historiji koju pokreće isključivo benzin. Audi RS6 četvrte generacije je i dalje naveden na Audijevoj njemačkoj web stranici za potrošače, ali više nije dostupan za naručivanje. Kako će novi Audi RS6 izgledati i kada, još uvijek nije poznato, ali definitivno neće biti električni, već najvjerovatnije hibridni.

Sada se u priču uključuje tuning studio MTM, čija skraćenica u imenu izaziva strahopoštovanje kod automobilskih znalaca. Njemački MTM (Motoren Technik Mayer) je stekao ime kao tjuner Lamborghinija, Audija i Porschea, međutim novi proizvod je djelo švicarske filijale firme. MTM je odlučio da se na dostojan način oprosti od odlazećeg Audija RS6 i na njegovom osnovu je predstavio superautomobil Pangaea GT.

To je najekstremnija verzija Audija RS6 koja je legalna za cestovni saobraćaj. Dizajn Pangaea GT nepogrešivo podsjeća na original, ali su svi vanjski paneli karoserije, uključujući krov s dugim uzdužnim otvorom za zrak, izrađeni od karbonskih vlakana. I u unutrašnjosti dominiraju lagani materijali – standardna sjedišta su zamijenjena sa četiri pojedinačna školjkasta na laganim okvirima od karbonskih vlakana.

U poređenju sa originalnim Audijem RS6, karoserija Pangaea GT je veća u svim smjerovima zbog proširenih lukova točkova i visoko razvijenog aerodinamičkog body kit paketa, koji stvara veliki potisak. GT je 13 cm duži i 17 cm širi od standardnog modela. Nova hauba ima izbočen središnji dio i dva reda bočnih otvora za ventilaciju. Ogromne 22-inčne felge su opremljene širokim, visokoperformansnim gumama.

Najsnažniji standardni V8 motor Audija RS6 proizvodi 630 KS i 750 Nm, omogućavajući karavanu ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 305 km/h. MGM je detaljno preradio twin-turbo V8: novi turbopunjači, modificirani usisni sistem, remapiranje softvera i novi ispušni sistem su pojačali snagu na “više od 1.100 konja”, obrtni moment na 1.200 Nm.

Performanse su na nivou hiperautomobila: Pangaea GT do 100 km/h ubrzava za 2,5 sekunde, razvija maksimalnih 350 km/h. Poput originalnog Audija RS6, tunirani model ima pogon na sva četiri točka i 8-brzinski automatski mjenjač. MTM planira u Švicarskoj ručno izraditi samo 25 primjeraka modela Pangaea GT. Cijena nije objavljena, ali je očigledno ogromna s obzirom na obim posla i performanse.