Par dana smo proveli u druženju sa ovim paprenim francuzom koji je na našu žalost bio samo “obični” R.S. koji isporučuje 250 KS.
Inače, osnovni R.S. ima 250 KS, kasnije su došle i izvedbe Trophy sa 265 i 275 KS (2012. i blagi redizajn), a entuzijasti koji su uz turbo motor koji divlje grize već od niskih okretaja željeli totalnu ekstazu, birali su još ekstremniju verziju Cup s krućom šasijom, kočnicama Brembo (340 mm), sjedalima Recaro, 19-colnim točkovima…
Pouzdanost neka vas ne brine, jer ADAC-ova lista putničkih intervencija u rubrici R.S. ostaje posve prazna kad su u pitanju konstrukcijske nedorečenosti, pa su eventualni nedostaci stvar pojedinog primjerka ili vlasnikove nebrige. U stvari, R.S je kompleksan sportaš ali ipak sa njim možete uživati u svakodnevnoj vožnji. Dovoljno je udoban, volan nije pretežak te sam zvuk koji dopire iz auspuha je podnošljiv. Međutim sve ovo prestaje pritiskom na dugme “Sport”, tad od same promjene rada motora, volan postaje dosta teži te je mnogo precizan, veći odziv na gasu i ono najbolje kao šlag na tortu postaje izuzetno bučan.
Što se tiče upravljivosti, za koju su vlasnici treće generacije “običnog” Megane-a se žalili mnogo, R.S. nema sa tim problema možda u nekim situacijama i previše dobro leži kroz krivine. Dobro izbalansiran rad mjenjača koji sasvim solidno presnoi snagu na točkove, te ako želite neku dinamičniju vožnju, a pritom i za svakodnevni odlazak na posao, ovaj automobil je pravi pogodak !
MEGANE R.S.
Motor: turbobenzinski
Zapremina: 1998 ccm
Snaga: 184 kW/250 KS pri 5500/min
Moment: 340 Nm pri 3000/min
Mjenjač: ručni, 6 stupnjeva
Dimenzije: 430x185x143 cm
Osovinski razmak: 264 cm
Težina: 1460 kilograma
Prtljažnik: 377 litara
Brzina: 250 km/h
0-100 km/h: 6,1 sekundi
Potrošnja: 8,2 l/100 km