Izmjene na temeljito dotjeranom i sada znatno atraktivnijem Opelovom kompaktnom SUV-u najviše se tiču vanjskog izgleda i interijera koji su sada dobili „porodični look“, sukladno novom smjeru zacrtanom sa njihovim hit crossoverom Mokka.
Njemački je proizvođač među posljednjima ozbiljno ušao u lukrativni SUV segment, tek nakon što su se iščupali iz maćehinskog zagrljaja GM-a. Istina, nekad je postojala Frontera, no to je bio čistokrvni 4X4, dok je Mokka prve generacije bila negdje između B i C SUV segmenta, no i odličan kompaktni automobil. Stvari su se zahuktale prelaskom pod skute grupe PSA, a sad su dio snažnog novog koncerna Stellantis. Ljudi kažu, u krdu je toplije. Tako Opel može spretno razvijati svoja nova vozila na platformama majčinske tvrtke, čije koriste i motore. Jednostavno.
Grandlandom su odmah uboli upravo bazu kupaca koji traže gotovo pa tradicionalan dizajn, smirene linije i praktičan interijer. Do danas ih je prodano više od 300.000, a Grandland je bio i prvi njemački hibridni C-SUV. Ta vozila su sve traženija, dok je segment i dalje brzo rastući. Očekuje se da će SUV-ovi i crossoveri C segmenta u skoroj budućnosti dostići 20 posto od ukupne prodaje automobila.
Grandland je dizajniran, razvijen i proizveden u Njemačkoj, a izgrađen je na multienergetskoj platformi EMP2 što je omogućilo fleksibilnu ponudu motora (benzin, dizel, plug-in hibrid), te raznolikost modela uz izvanrednu učinkovitost. Silazi sa proizvodne linije fabrike u Eisenachu, gdje se na istoj traci sklapaju klasične, termalne verzije, i PHEV. Izvana se odmah vidi potpuno novi prednji dio, novo Opelovo lice, takozvani Vizor koji integrira u jedan element masku vozila, LED farove i novo dizajnirani amblem munje Opel Blitz.
Preoblikovani su branici, dok se nazad naziv modela ovdje po prvi put pojavljuje u reljefnom obliku, a iz imena je ispao nastavak X. Prednja svjetla su potpuno LED čak i na ulaznim modelima, dok su svjetla Intellilux Led Pixell najnoviji uradak za pretvaranje noći u dan, čiji samo LED Pixell modul za kratka i duga svjetla ima 84 segmenta po svakom svjetlu. Preciznija su u odnosu na klasični LED Matrix, imaju bolju dinamiku osvjetljavanja i daju optimalnu vidljivost u svim uvjetima, bez zasljepljivanja vozača koji voze u susret. Ujedno je LED i ekološko svjetlo, ovdje smanjuju emisiju CO2 za 0,94 g/km.
Ponudu motora zapravo čine dva agregata, po jedan benzinski i jedan dizelski. Benzin predstavlja 1,2 litreni trocilindraš s turbopunjačem, koji razvija 130 KS i 230 Nm. Dostupan je s ručnim 6-stepenim mjenjačem ili 8-stepenim automatikom. Turbodizel je 1,5 litreni, također sa 130 KS, ali 300 Nm i dolazi isključivo s automatikom. No, prava poslastica je Grandland Hybrid koji u jednom vozilu ujedinjuje najbolje od dva svijeta, toplinskih i električnih automobila. Osnova sustava je 1.6 litreni turbobenzinski motor uparen s 8-stepenim automatikom. Naprijed je pojačan elektromotorom od 110 KS, pa je sistemska snaga 224 KS i 360 Nm, s kojima pojuri do brzine od 225 km/h.
Možemo reći da je sad njemački tvrd, ali ne i neudoban. Tko traži sportski imidž, novost u ponudi je verzija GS Line, s izraženim sportskim karakterom izvana i unutar kabine. Za 58.425 KM koliko stoji početni Grandland ICE 1.2 s ručnim mjenjačem dobije se, osim maloprije spomenute sigurnosne opreme i električni paket, dvozonska automatska klima, 17“ alu naplaci, električna ručna kočnica, kožni upravljač s komandama radija, 7“ digitalna instrumentna ploča te 7“ dodirni ekran infotainmenta koji podržava i Android Auto i Apple CarPlay. Jednako opremljeni dizel starta na 66.340 KM, dok za najskuplju izvedbu treba izdvojiti 73.623 KM. Cijena testnog modela Opel Grendland Business Elegance 1.2 Turbo iznosi 68.808 KM