Test: Qooder Quadro – revolucija u svjetu skutera

Test: Qooder Quadro – revolucija u svjetu skutera

Qooder Qadro je vozilo koje kombinuje neke aspekte automobila s drugim stvarima vezanim za svijet motocikala. Ima četiri točka, ali se sklapa kao i svaki drugi maxi skuter, zahvaljujući patentiranom hidrauličnom sistemu naginjanja, što ga čini jedinstvenim.

Riječ je o vozilu namijenjenom uglavnom onima koji žele da iskoriste prednosti vozila za vožnju, za razliku od automobila s kojim mogu putovati u gradskom saobraćaju i šire, ali u isto vrijeme, što ujedno značajno smanjuje sve rizike svojstvene vozilu na dva točka. Očigledno, može biti idealan i za iskusnog motociklistu koji samo traži originalan, udoban i siguran način kretanja. Tokom našeg testa na putu sam vozio mnogo kilometara tamo, kroz grad, duž autoputeva i krivina, da bih otkrio prednosti i nedostatke.

DSC02849
DSC02851
DSC02852
DSC02854
DSC02860
DSC02863
DSC02871
DSC02913
DSC02894
DSC02900
DSC02909
previous arrow
next arrow

APSOLUTNA SIGURNOST: SAVIJA SE, ALI NE PADA

Jedno je sigurno: Koder nudi osjećaj sigurnosti koji nijedan drugi maksi skuter ne može prenijeti (jer mu je, osim tehničkih ambicija, ovo najbliža kategorija). Potrebno je samo vrijeme da shvatite kako podnijeti težinu vozila (260 kg suhog, što osjećate samo dok stojite) i svoje tijelo da u potpunosti iskoristi svoj puni potencijal. Stavite puno, do 45°, plus to što ne može da padne ni na mokrim kolovozima, točkovi (14 inča) u kontaktu sa asfaltom će uvek biti 4 čak i na najvećoj strmini. Da biste ga spustili niz krivinu, morate koristiti svoje tijelo, nemojte se bojati gurati volan. Razumijete vrijeme odziva, a onda je jednostavno užitak voziti.

MANEVIRAN I UDOBAN: NE BOJI SE RUPA I STENA.

Za parkiranje nije potrebno postolje: postoji poluga koja, kada se pritisne, blokira privjesak i održava Qooder u savršenoj ravnoteži. S druge strane, parkirna kočnica sprječava kretanje vozila, posebno na padinama. Vožnja je lakša nego što možete zamisliti. Upravljiv je, udoban, udoban. Popločani, loši putevi materice se posmatraju s razoružajućom lakoćom. Općenito, ukupne dimenzije se ne razlikuju od tradicionalnih maxi skutera, a motor je snažniji. jednocilindrični 400 cc i 32,5 KS: prava snaga za svakoga (čak i ako ima 10-15 KS više, bio bi idealan za upotrebu u obilasku). Jedina mana je što je prtljag ispod sedla premali: u njega može stati samo mlazni šlem, pa morate odabrati produžetak.

USKORO I ELEKTRIČNO

U saobraćajnoj gužvi ili na semaforu, samo kočite zadnjom polugom (kombinovane kočnice) kako bi vozilo bilo u ravnoteži bez dodirivanja tla. Možete koristiti i nožnu kočnicu za usporavanje (što, između ostalog, omogućava rad samo s B licencom), ali to nije baš intuitivno i nepraktično. Umjesto toga, radi se o funkcionalnom i pametnom ručno podesivom vjetrobranu koji savršeno štiti vozače svih veličina, čak i pri brzinama na autoputu.