Redizajnirani Renault Kadjar je stigao na naše tržište, a osim promjena na izgledu, promjene su se desile i ispod poklopca motora, te na test smo dobili benzinski agregat sa 1,3 TCe koji isporučuje 140 KS.
Na prošlogodišnjem Salonu automobila u Parizu Renault je predstavio redizajnirani Kadjar, koji osim manjih vizualnih promjena donosi i novi 1,3-litreni turbo benzinac u izvedbi sa 140 i 160 KS, a koji je napravljen u suradnji sa kompanijom Daimler, te ga je moguće kombinirati sa 6-brzinskim ručnim ili s automatskim mjenjačem, ali samo u snažnijoj izvedbi. Promjene su se dogodile i u unutrašnjosti, gdje su kvalitetniji materijali ali i novi središnji dio koji donosi veći ekran i nove komande klima uređaja, dok cjelokupan dojam je puno bolji.
Osnovni dizajn je ostao isti, a na uspješnom modelu ga ni ne treba mijenjati, a samo će dobri poznavatelji modela moći primijetiti razlike. Tako je s prednje strane ugrađen novi branik s malo većom maskom koja donosi više kromiranih detalja, tu su i nova LED prednja svjetla te maglenke s LED Pure tehnologijom. S bočne strane promjene su minimalne te se svode na novi dizajn aluminijskih točkova koji mogu biti u veličini od 17, 18 ili 19 inča, a testni je model bio opremljen ovim najvećim, koji serijski dolaze u Bose paketu opreme.
Zapremina prtljažnika je ostao isti te nudi 527 litara zapremine, a moguće ga je dodatno povećati zapreminu zadnje klupe, kada se dobiva potpuno ravn pod. Kadjar se može dobiti samo u konfiguraciji s 5 sjedala, pa je čitav prtljažnik uvijek dostupan. Ulaskom u vozilo, vozač će se smjestiti na udobno sjedalo a ispred njega će se naći poznati volan s komandama, ali i već poznata digitalna instrument ploča koja je podijeljena na tri dijela – lijevo se nalazi pokazivač temperature motora, desno pokazivač spremnika goriva, dok se sve ostale informacije nalaze u središnjem dijelu, a koju je moguće i mijenjati, tj. prilagoditi prema vlastitim preferencijama.
S redizajnom je stigao i novi 1,3-litreni TCe turbo benzinski agregat koji raspolaže sa 140 KS i 240 Nm obrtnog momenta, a koji je uparen sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem i pogonom na prednje točkove, uz napomenu kako pogon na sve točkove nije moguće ni nadoplatiti, već ćete za to trebati posegnuti za dizel motorom. Maksimalna brzina koju postiže je 203 km/h, dok mu za ubrzanje od 0 do 100 km/h treba 10,4 sekunde i to su sasvim u redu vrijednosti za moderan obiteljski automobil, odnosno SUV. Važnije od svega je da je motor dovoljno elastičan i brz na odzivu gasa, čak i pri nižim okretajima, te ga je ugodno voziti, a dobrim se pokazao i 6-brzinski mjenjač. Uz sve navedeno je i prilično tih, a ni potrošnja nije velika. Prosjek testa nam je bio 6,9 litara, s time da trebate računati na potrošnju od oko 7,5 litara u gradu, dok će na otvorenoj cesti i sa smirenom nogom na gasu ona pasti i ispod 6 litara. Odlični su to rezultati za gotovo 1,5 tona težak automobil.
Te na kraju cijena testnog modela u opremi Bose iznosi 48.450 KM.