Kompanija Tropos Motors iz Hernea i BH kompanija iHome iz Širokog Brijega proizvode novi kombi. Tropos Able XT2 je električni kamiončić sa ravnom platformom postiže uspjehe sa svojim malim dimenzijama.
Sa dužinom od 3,9 m i širinom od samo 1,4 m, Tropos Able je toliko mali da u svakodnevnom životu se ne može „zaglaviti“ ni u najužim gradskim ulicama. Uz to ni u bilo kojem skladištu neke industrijske komapnije. Najveći „talent“ ovog 100% električnog dostavnog vozila je da ima modularnu karoseriju, njegov tovarni prostor može biti u više varijanti.
Pored boksova pod oznakom „Box“ i „XLBox“, tovarni prostor je 2,20 x 1,35 x 1,10 m (3.5 m3), odnosno 2,20 x 1,40 x 1,40 m(4.5 m3). Kupac može birati i onu otvorenu varijantu tovarnog prostora sa stranicama kao i modulaciju po spopstvenoj želji. Važno spomenuti je i to da u obije varijante Box-a mogu stati dvije euro palete, a korisna težina iznosi 580 kg.
Iako većina komponenti za Tropos Able dolazi iz Kine, montaža se obavlja i u Širokom Brijegu u firmi iHome. Tropos također nudi različite nadgradnje kao što su pramčane platforme od cerade ili transportni sanduci direktno iz fabrike. Glavna prednost Tropos Able-a je relativno laka konverzija kroz koncept platforme. Potrebno je samo nekoliko radnih koraka za prebacivanje između otvorenog utovarnog prostora i sanduka, a vremenski to iznosi oko 15 minuta.
Kada je u pitanju pogon, Tropos Able XT je potpuno električan sa maksimalnom snagom od 10 kW u prevodu 16 KS a pogon je na zadnju osovinu. Pored toga postoje dvije opcije za bateriju, koje su smještene na zadnjoj strani vozila, prva je 13 kWh (XT1) sa dometom 130 kilometara, te model (XT2) sa 26 kWh i dometom od 260 kilometara. Prosječna potrošnja na testu je iznosila oko 10 kWh/100 km.
Kompleksna tehnologija punjenja se ne koristi, sve varijante se pune AC punjačem na 230 volti, što može potrajati, posebno kod XT2 verzije od 26 kWh. Maksimalna brzina ovog vozila iznosi 85 km/h.

Sa Tropos Able, još jedno nužno riješenje za prevoznike tereta na električni pogon dolazi na tržište. Kompanija vidi upotrebu ne samo u klasičnim industrijskim rešenjima, na primjer u komunalnom sektoru ili kao interni transporteri. Vozilo bi takođe trebalo da bude u stanju da osvaja bodove kao alternativa teretnim biciklima za dostavu u gradskom okruženju.