Test: VW Arteon R 4Motion 320 KS

Test: VW Arteon R 4Motion 320 KS

VW Arteon je jedan od najprepoznatljivijih VW automobila, a kad uz ovu eleganciju, perfektan dizajn, oštre linije dodate i snagu onda Arteon postaje prava želja svakog vozača. Ovom prilikom Vam predstavljamo test najjačeg modela Arteon koji ponosno nosi oznaku „R“ sa pogonom 4Motion i dodatnim paketom R-Performance.  

DSC00539
DSC00544
DSC00547
DSC00550
DSC00557
DSC00558
DSC00591
DSC00596
DSC00611
DSC00618
DSC00692
DSC00700
DSC00704
DSC00717
DSC00732
DSC00737
DSC00742
DSC00761
DSC00765
DSC00781-2
DSC00786
DSC00790
DSC00826
DSC00871
DSC00886
DSC00947
DSC00980
DSC00993
previous arrow
next arrow

Prvi put kompanija Volkswagen na tržište predstavlja Arteona već danve 2017. godine i već na prvu pojavu njegov veoma „dinamičan“ izgled izmamio je ozbiljne kritike iz svijeta automobilizma.  Iako novi Arteon, tačnije Facelif verzija koja je predstavljena 2020. godine, ovaj Arteon R je predstavljen sredinom 2021. godine. Međutim razike dizajnerske postoje ali ipak treba biti dobar poznavalad VW-a te uočiti neke razlike.

Na prednjem dijelu automobila od sad i Arteon nosi taj novi zaštitni znak LED trake koja diskretno se utapa iz novog dvodimenzijonalnog znaka te „R“ dolazi sa IQ Light sistemom. Prednja maska je posebno redizajnirana za ovaj najjači model te usisi za zrak su dosta veći ako poredimo sa modelom Arteon R-Line, iako zbog odličnog dizajna teško je primjetiti razliku odmah. Sa bočne strane jasno je da je riječ o fastback automobilu te jedina razlika je lajsna ispod retrovizora na kojoj je sad oznaka „R“, dok zadnji kraj je ipak dobio malo više promijena. Za početak ona najveća jestu 4 izduvne cijevi u trapezastom obliku, mali lip spojler na gepek vratima te potpuno redizajniradi zadnji difuzor.

U unutrašnjosti je već generalo sve viđeno u VW modelima pa tako i u Arteonu. Ono što „R“ čini „R-om“ su neki detalji, kao slovo na volanu, plavi konac kojim su prošivena sjedišta, volan, ručica mjenjača, te detalji karbona. Sjedišta su iz jednog dijela te perfektno izgledaju osim te zamjerke koju većina pronalazi da vozačevo i suvozačevo sjedište imaju razliku u prijedjelu za noge. Tačnije vozačevo sjedište ima dodatno izvlačenje za potporu ispod koljena dok suvozač nema. Pored toga najbitnije jeste i slovo R na volanu koje vas direktno prebacuje u „Race“ mode.

Dimenzijski VW Arteon R je ostao nepromijenjen tako da njegova dužina iznosi 4.862 mm, visina 1.450 mm, širina 1.871 te međuosovinski razmak 2.841 mm, putnicima pruža izuzetnu prostranost, pa tako na zadnjoj klupi ima čak 1.016 mm prostora za noge. Prtljažnik nudi 564 litra zapremine, a preklapanjem zadnje klupe njegov kapacitet raste na 1.157 litra.

Arteon R dobio je i brojne tehničke promjene koje doprinose poboljšanoj udobnosti, uglađenosti i bolju efikasnosti te naravno još veću stabilnost na cesti. Pogonski agregat je 2.0 TSI turbo-benzinac koji isporučuje snagu od 320 KS na obje osovine. Pored toga ovaj testni model ima i dodatnu opciju R-Performance što pored pomjeranja elektronskog ograničenja maksimalne brzine sa 250 km/h na 270 km/h, posjeduje i takozvani R-Performance Tourqe Vectoring, što u prevodu je prebacivanje maksimalnog obrtnog momenta izmedu dvije osovine pojedinačno i plus posebno na zadnjoj osovini na lijevi i desni točak. To je u konačnici rezultat mnogo veće stabilnosti na samoj cesti. Uz sve ove „konje“ poseban pogon jasno je zašto ovaj Arteon R do stotke dolazi za nešto više od 4 sekunde.

Na kraju je ostala samo i cijena. Testni model iznosi 118.000 KM, dok ona uvodna vezrija je 96.000 KM.

Share