Američki proizvođač električnih automobila ima velike planove za 2024. Fisker bi mogao značajno proširiti svoje prisustvo u SAD, Kanadi i Evropi zahvaljujući velikom proširenju svoje dilerske mreže.
Početkom ove godine, američka kompanija najavila je da će usvojiti model dilerskog partnerstva u Sjevernoj Americi i hibridni model u Evropi, kombinujući direktnu prodaju i različite dogovore s dilerima. Od te objave, više od 100 postojećih kompanija koje se bave auto biznisom, izrazilo je interesovanje za prodaju Fisker modela, a sljedeće sedmice će ih Fisker ugostiti u svom sjedištu na Manhattan Beachu.
Pored toga, predsjednik i izvršni direktor Henrik Fisker i drugi rukovodioci kompanije, prisustvovat će na sajmu National Auto Dealer početkom februara kako bi se sastali sa potencijalnim dilerima automobila. Fisker napominje da mnoge od potencijalnih partnerskih auto kuća već prodaju više brendova pod svojim krovom i da imaju postojeću EV infrastrukturu. Očekuje se da će novi zastupnici biti prvobitno uspostavljeni u Sjevernoj Americi, a zatim u Evropi.
Pored toga, kompanija kaže da bi do kraja ovog kvartala trebala prodati skoro 5.000 vozila koje je proizvela prošle godine. Logistička ograničenja poremetila su prodajne kapacitete. Tako je kompanija proizvela više od 10.000 primjeraka SUV modela Ocean 2023. godine, a uspjela je isporučiti tek oko 4.700 primjeraka. Fisker kaže da će ostvariti značajan prihod od prodaje ovih vozila. Kompanija je također uspela da smanji svoj ukupan dug za više od 185 miliona dolara.
Fisker ima ambiciozne planove i za druge modele pored perjanice Oceana. Kompanija naporno radi na razvoju svog ulaznog crossover modela pod nazivom Pear s atraktivnom početnom cijenom od 29.999 dolara. Fisker također planira i lansiranje električnog kamioneta Alaska, kao i roadstera Ronin sa 1.000 KS, koji će biti komercijalizovani 2025. godine.