Audi predstavio Q8 TFSI E Quattro plug-in hibrid sa 482 KS

Audi predstavio Q8 TFSI E Quattro plug-in hibrid sa 482 KS

Audi RS Q8 već se uveliko prodaje. Sa 591 KS (441 kilovata), RSQ8 nenadmašan je po snazi, ali postoji nova hibridna verzija Q8 koja se prilično približava najjačoj Q8-ci. Ovom priliko upoznajte Q8 TFSI E Quattro, Audijev plug-in hibridni kupe-SUV koji zaokružuje paletu modela Q8. Bit će dostupan u dvije varijante, ovisno o snazi a to su: Q8 55 TFSI E Quattro i Q8 60 TFSI E Quattro.

Obje varijante koriste pogonski sklop koji se sastoji od dvije pogonske jedinice. Motor sa unutrašnjim sagorijevanjem je 3,0-litreni TFSI V6 sa turbopunjačem koji isporučuje 340 KS (250 kW) i okretnim momentom od 450 Nm. Jedinica udovoljava najnovijim europskim standardima emisije štetnih plinova Euro 6, a podržavaju je trajno uzbuđeni elektromotor sinkronog stroja (PSM) i litij-ionska baterija od 17,8 kWh.

Kad smo kod baterije, riječ je o paketu nove generacije koji ima 0,5 kWh veći kapacitet od svog prethodnika i lakša je za 40 kilograma. Prethodna verzija predstavljena je sa Q7 TFSI E Quattro, koji je sada također opremljen baterijom najnovije generacije.

Povratak na najnoviji plug-in hibridni dodatak Audijevoj postavi, doći će u dva izlaza snage koji se razlikuju u pogledu njihove strategije pojačanja. Snažniji Q8 60 TFSI E Quattro ima 462 KS (340 kW) i 700 Nm okretnog momenta, što je dobro za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,4 sekunde. Q8 55 TFSI E Quattro ima 381 KS (280 kW) i 600 Nm obrtnog momenta te je za 0,4 sekunde sporiji u sprintu od 0-100 km/h.

Mjereno europskim WLTP ciklusom, Q8 60 TFSI E Quattro može preći 45 kilometara s jednim punjenjem baterija. Pristupačnija verzija nudi autonomiju od 47 km između dva punjenja.

Od ovog trenutka, novi Q8 PHEV bit će dostupan samo u Europi, a cijene u Njemačkoj počinju od 75.351 eura za Q8 55 TFSI E Quattro. Skuplja i snažnija inačica standardno dobiva vanjski paket S linije, kao i LED svjetla, prilagodljivi zračni ovjes i 21-inčne točkove.