Audi RS Q8 već se uveliko prodaje. Sa 591 KS (441 kilovata), RSQ8 nenadmašan je po snazi, ali postoji nova hibridna verzija Q8 koja se prilično približava najjačoj Q8-ci. Ovom priliko upoznajte Q8 TFSI E Quattro, Audijev plug-in hibridni kupe-SUV koji zaokružuje paletu modela Q8. Bit će dostupan u dvije varijante, ovisno o snazi a to su: Q8 55 TFSI E Quattro i Q8 60 TFSI E Quattro.
Obje varijante koriste pogonski sklop koji se sastoji od dvije pogonske jedinice. Motor sa unutrašnjim sagorijevanjem je 3,0-litreni TFSI V6 sa turbopunjačem koji isporučuje 340 KS (250 kW) i okretnim momentom od 450 Nm. Jedinica udovoljava najnovijim europskim standardima emisije štetnih plinova Euro 6, a podržavaju je trajno uzbuđeni elektromotor sinkronog stroja (PSM) i litij-ionska baterija od 17,8 kWh.
Kad smo kod baterije, riječ je o paketu nove generacije koji ima 0,5 kWh veći kapacitet od svog prethodnika i lakša je za 40 kilograma. Prethodna verzija predstavljena je sa Q7 TFSI E Quattro, koji je sada također opremljen baterijom najnovije generacije.
Povratak na najnoviji plug-in hibridni dodatak Audijevoj postavi, doći će u dva izlaza snage koji se razlikuju u pogledu njihove strategije pojačanja. Snažniji Q8 60 TFSI E Quattro ima 462 KS (340 kW) i 700 Nm okretnog momenta, što je dobro za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,4 sekunde. Q8 55 TFSI E Quattro ima 381 KS (280 kW) i 600 Nm obrtnog momenta te je za 0,4 sekunde sporiji u sprintu od 0-100 km/h.
Mjereno europskim WLTP ciklusom, Q8 60 TFSI E Quattro može preći 45 kilometara s jednim punjenjem baterija. Pristupačnija verzija nudi autonomiju od 47 km između dva punjenja.
Od ovog trenutka, novi Q8 PHEV bit će dostupan samo u Europi, a cijene u Njemačkoj počinju od 75.351 eura za Q8 55 TFSI E Quattro. Skuplja i snažnija inačica standardno dobiva vanjski paket S linije, kao i LED svjetla, prilagodljivi zračni ovjes i 21-inčne točkove.