Novitecov najnoviji projekt jeste Ferrari Monza SP1. Sve što je Novitec pripremio za jednosjed Monza SP1 dostupno je i za dvosjed Monza SP2. Na oba automobila od sad dolaze Vossen felge veličine 21 inč na prednjoj strani kod nazad za jedan inč veći točkovi. Naravno pored ovog modifikaciju pretrpio je i ovjes automobila te se približio zemlji za 3,5 cm.
Novitec je standardni izduvni sistem zamijenio pozlaćenim, kako bi se smanjila sama toplota čitavog sistema. U opciji nudi se i aktivno kontrolisani izduv kojim vozač upravlja pritiskom na dugme u automobilu i tako mijenjati zvuk. Novitecov novi izduvni sistem je napravljen od Inconela, superlegure koja se koristi u Formuli 1 i avio industriji.
Iako Monza SP1 već ima najsnažniji V12 iz Maranela ikad ugrađen u putnički automobil, to nije spriječilo Novitec da izvuče još snage iz ovog 6,5-litarskog motora. Atmosferac sada umjesto 800 razvija dodatnih 33 odnosno 833 KS, a obrtni moment je povećan sa 719 na 780 Nm.
Uz ove promjene sad automobilu za sprint od 0 do 100 km/h potrebno je samo 2,8 sekundi, dok maksimalna brzina iznosi 300 km/h.
Novitec nudi i uslugu presvlačenja unutrašnjosti Alcantarom dostupnom u svim bojama.