Rumunski proizvođač automobila koji je dio Renault Grupe, Dacia, osvježava vizualni identitet marke i amblem koji će se nalaziti na njihovim budućim modelima od druge polovine naredne godine.
Dacia tako dobiva potpuno novi logotip, značku koja će krasiti maske njihovih vozila, nove zaštitne boje marke i sve što već uz rebranding ide.
Novi vizualni identitet razvio je interni Dacijin tim, a ima za cilj komunicirati robusnost i stabilnost njihove marke, kao i vozila koja će se pod novim amblemom prodavati. Slova su načinjena od pravilnih, geometrijskih oblika, jednostavna su i čitljiva, a postavljena su u pravilu na sivomaslinastu pozadinu, čija boja simbolizira bliskost marke s prirodom.
Ostale boje koje će isticati novi identitet marke su tamna kaki zelena, terakota i boja pijeska – sve, dakle, ostaje u prirodnim tonovima. Naglasci u dizajnu bit će u jarko narančastoj i zelenoj boji kako bi istaknuli ‘tech’ osjećaj, poručuju dizajneri, prenosi Autonet.hr.
Novi će logotip i shema boja postupno biti uvođeni u primjenu već od ovog mjeseca, da bi početkom godine svi prodajni saloni Dacije bili usklađeni s njima. Na vozilima će se osvježeni logotip moći vidjeti u drugoj polovini 2022. godine.
Preuzeto sa Profitiraj.ba