Do sredine 2026. godine sva Fordova putnička vozila u Europi moći će voziti s nultom emisijom, kao potpuno električni ili priključni plug-in hibridni modeli.
Nakon uspješnog restrukturiranja Ford Europe i povratka profitabilnosti u četvrtom tromjesečju 2020. godine, tvrtka s plavim ovalom na Starom kontinentu kreće u potpuno električnu budućnost. Tvornica u Kölnu započinje s transformacijom vrijednom milijardu dolara, što je veliki korak na putu prema održivoj profitabilnosti. Ford se obvezao da će do sredine 2026. godine 100 posto njihovog asortimana putničkih automobila u Europi biti sposobno za nultu emisiju, dakle potpuno električna ili plug-in hibridna, a do 2030. godine isključivo električna vozila.

Slično tome, cjelokupna Fordova paleta gospodarskih vozila bit će sposobna na nulte emisije, potpuno električna ili plug-in hibridna, do 2024. godine. Očekuje se da će dvije trećine Fordovih gospodarskih vozila biti potpuno električno ili u formi plug-in hibrida do 2030. godine. Kao lider na europskom tržištu, Fordova linija gospodarskih vozila ključ je budućeg rasta i profitabilnosti, podržana novim proizvodima i uslugama te Fordovim strateškim savezništvom s Volkswagenom i zajedničkim ulaganjem u joint venture tvornicu Ford Otosan.

Investicija od milijardu dolara za modernizaciju pogona za sklapanje vozila u Kölnu u Njemačkoj, jednom od Fordovih najvećih proizvodnih centara u Europi i sjedištu europskog Forda, će postojeće postupke sklapanja vozila transformirati u Fordov centar za elektrifikaciju (Ford Cologne Electrification Center), za proizvodnju električnih vozila, prvo takvo Fordovo postrojenje u Europi. Ford je također potvrdio da će se njegovo prvo potpuno električno putničko vozilo za europske kupce, koje će biti proizvedeno u Europi, proizvoditi u kölnskom pogonu od 2023. godine.