Grand Automotive Adriatic predstavio je ambiciozan plan uvođenja branda MG Motor na tržište Adriatic regije u 2022. – otvaranje 20 prodajno-servisnih centara do kraja godine.
U 2023. godini, plan je povećati broj prodajno-servisnih mreža na 40. Atraktivna ponuda MG Motor vozila obogatit će cjelokupnu automobilsku ponudu na Adriatic tržištu s modelima poput prvog električnog karavanskog modela MG 5, B-SUV modela MG ZS u benzinskoj i električnoj izvedbi, C-SUV modela MG EHS u plug-in hybrid varijanti i električnog SUV-a MG Marvel R.
Svi modeli dolaze uz jednu od vodećih garancija na tržištu – 7 godina i 150.000 km, što MG modele čini još atraktivnijima za privatne i poslovne korisnike.
MG Motor automobilska je marka osnovana 1924. u Velikoj Britaniji. Utemeljio ju je britanski pionir automobilizma William Morris, vlasnik tadašnje kompanije Morris Garages, po kojem je automobilska marka i dobila ime. 1920-ih godina ideja je bila razvijati MG u smjeru sportskih automobila pa je tako u povijesti MG automobil srušio više od 40 svjetskih brzinskih rekorda i prozvan je najkvalitetnijim i najprodavanijim trkaćim automobilom na svijetu. U skoro 90 godina od osnivanja uticaj tvrtke MG Motor raširio se na 5 kontinenata i obuhvata 39 zemalja, a 2022. stiže i na područje Adriatic regije. Zato se može sa sigurnošću tvrditi kako je kompanija MG Motor davno nadmašila granice Velike Britanije i postala ikona globalne automobilske industrije.
DNA marke MG Motor
DNA marke MG Motor ujedinjuje sve vrhunske performanse zbog kojih je sama kompanijia uspješna više od 90 godina. Specifične karakteristike marke su prepoznatljive i opipljive na svim dodirnim tačkama MG automobila. To uključuje nasljeđe, Hi-modu i visoke tehnologije.
Tokom svoje historije, MG je opisan kao automobil koji inspiriše strast za vožnjom i slobodom na cesti dok istovremeno omogućava sigurnost i praktičnost. MG Motor se pri unapređivanju svojih modela koristio novim tehnologijama i zato se definoše kao automobil budućnosti, pogodan za svakodnevne potrebe i navike modernog potrošača i urbanih mladih porodica. „Kreiranje nove ere automobila“, kako je to službeno nazvano od strane kompanije MG Motor započelo je 2019., a ideja je novoj generaciji pružiti kvalitetne, savremene, inovativne modele automobila modernog dizajna i najnovijih tehnologija.
MG modeli danas Vodeći se idejom „Kreiranja nove ere automobila“, nastale su nove generacije kompanije MG Motor kao što su modeli MG ZS, MG EHS, MG MARVEL R, MG 5, a smatraju se nositeljima vodećih tehnologija za povezivanje čovjeka s automobilom i okolinom. Unutar MG automobila vozača će dočekati najnovija tehnologija koja će mu iskustvo vožnje učiniti zabavnim, sigurnim i učinkovitim. Također, kompanija MG Motor u svojoj „novoj eri“ posebnu pažnju pridaje, osim tehnologiji i dizajnu automobila, i održivoj budućnosti planeta u cijelosti. Zbog toga je svaki novi MG model dizajniran i
razvijen kako bi pružio izvanredne nivoe ekološke učinkovitosti. Impresivan dizajn u spoju s najnovijim tehnologijama osvojili su potrošače širom svijeta.
U 2017. kompanija MG Motor postaje najbrže rastući brand u Velikoj Britaniji, Tajlandu, Čileu i Australiji, a 2018. kompanija MG Motor posjeduje 323 prodajno-servisnih lokacija širom svijeta sa stopom rasta od 51%. Također, ta je godina za kompaniju MG Motor također “godina prekretnice prodajnog uspjeha” zbog brzog rasta obima prodaje: 64% u Južnoj Americi, 104% u Velikoj Britaniji, 107% u Aziji, 534% na Bliskom istoku, 708% u Oceaniji.
Nadalje, 2019. godine MG ZS EV – čisto električno vozilo evropskog standarda službeno je lansirano na tržište sa svjetskom “Net Green” tehnologijom i “Three-core Power” sistemom. Iste godine, globalni volumen prodaje MG automobila raste na 139.000 i MG Motor postaje službeni globalni automobilski partner nogometnog kluba Liverpool, evropskog prvaka te godine. U isto vrijeme je MG Motor nagrađen “Breakout Brand of the Year” titulom na Filipinima.
MG Motor 2020. postaje “Najbolja marka” na “Best 2020 Awards” u organizaciji čileanskih specijaliziranih novina . Također, u tom je periodu MG Motor Indija angažirala poznatog britanskog glumca Benedicta Cumberbatcha (široko hvaljenog po ulozi Sherlocka Holmesa
u seriji Sherlock), kao ambasadora svoje robne marke u susret indijskom lansiranju MG Hectora, premium SUV-a.
U protekle dvije godine, kompanija MG Motor otvorila je više od 400 prodajno servisnih salona, a rast prodaje rezultat je uvođenja modela koji oduševljavaju kvalitetom i ponuđenom opremom.
U 2020. kompanija MG Motor je u Evropi prodala 7.200 vozila, a već u 2021. ta brojka je utrostručena i prodaja je dosegla 22.000 vozila. Rast prodaje nastavio se i u 2022. s 22.135 prodanih vozila već u prvom kvartalu.
Razvojem i unapređenjem kompanija MG Motor zauzela je svoje mjesto na globalnom tržištu, a svojim karakteristikama osvaja potrošače tako da se može zaključiti kako MG modeli predstavljaju pravi odgovor na potrebe evropskih kupaca.