Hummer postaje električni SUV: Nekadašnji sinonim za terenca, u novom izdanju je prilagođen gradovima i obiteljima

Hummer postaje električni SUV: Nekadašnji sinonim za terenca, u novom izdanju je prilagođen gradovima i obiteljima

Brend koji je slavu stekao predimenzioniranim terencima i žderačima goriva sad postaje GM-ov zeleni brend, čiji novi model kreće s ekskluzivnim paketom opreme za nešto više od 100 hiljada dolara.

Hummer SUV Edition 1 za 2024. godine, koji General Motors planira početi proizvoditi početkom 2023. godine, pokreće se vlastitom Ultium baterijom tvrtke. Dosezat će oko 500 kilometara, a motor s 830 KS i nevjerovatnim okretni momentom, prema procjeni GM-a od 15.400 Nm, ubrzavat će ga s mjesta do “stotke” za, 3,5 sekunde. Električni SUV također izlazi s nešto nižom cijenom od pickupa; ipak sve te konjske snage koštaju, čak i u električnim vozilima. Cijena modela Edition 1 započet će s 105.595 USD, 7.000 USD manje od pickupa Edition 1. Za dodatnih 5000 USD kupci mogu dodati terenski paket, koji se standardno isporučuje uz prvo izdanje pickupa.

Edition 1 standardno dolazi s 22-inčnim premium kotačima, pomoćnim stepenicama i oblogama podnice. Paket Extreme Off-Road dodaje 18-inčne kotače i 35-inčne gume, zaštitu podvozja, elektronilku prednju i virtualnu stražnju elektroničke blokade diferencijala i straga, te sustav kamera Ultravision s prikazima situacije ispod vozila. Zajedničke komponente znače da se SUV, kao i pickup, može naručiti s najnovijom verzijom GM-ovog Super Cruise sustava za “handless” vožnju. On omogućuje automatiziranu vožnju i promjenu trake na preko 300 tisuća kilometara odobrenih cesta u SAD-u.

Ipak, iako ruke vozača ne moraju biti na volanu kada je Super Cruise aktivan, kamera u kabini nadgleda kretanje očiju kako bi osigurala da vozač obraća pažnju na cestu i vožnju. SUV će također s pickupom dijeliti staklenu ploču krova, većinu njegovih unutarnjih i vanjskih dijelova, te sustav upravljanja na sve kotače, standardni za sve osim osnovnog načina rada, kao i dostupne značajke poput Crab Walk i Extract Mode. Prvi sustav koristi upravljanje na sve kotače kako bi vozilu omogućio dijagonalnu vožnju preko prepreka pri polaganim terenskim brzinama – u biti ih prelazeći bočno poput rakova. Extract Mode podiže karoseriju kako bi povećao razmak od tla sa standardnih 26 na 40,4 cm. Terenski paket dostupan je uz opremu 3X i 2X. Katalog ovog SUV-a već sadas broji više od 200 optičkih i funkcionalnih dodataka.

Verzije 3X, 2X i 2 – kreću se u cijeni od 99.995 do 79.995 dolara, a dolaze s dosegom od 400 do 480 kilometara. Modeli 3X i Edition 1 koriste sustav baterija s 20 modula (nasuprot 24 modula za Edition 1 pickup) i sustavom pogona s tri motora – jedan na prednjoj osovini i dva na stražnjoj – jedan za vožnju na svakom kotaču. 2X koristi dvostruke motore – po jedan na svakoj osovini – i bateriju s 20 modula. Osnovna verzija također ima dva motora, ali kao paket opreme dobiva bateriju od 16 modula koja se može nadograditi na sustav od 20 modula. Svi modeli od 2X naviše imaju brzo punnje istosmjernom strujom od 800 volti koje može puniti bateriju energijom do brzine od 300 kW/h.

Share