Iz Renault-a stiže sjajna vijest! Oživljava „4“ i „5“ modele ali kao elektrovozila!

Iz Renault-a stiže sjajna vijest! Oživljava „4“ i „5“ modele ali kao elektrovozila!

Bivši čelni čovjek kompanije Seat, dobio je mjesto „kormilara“ u francuskom gigantu prošle godine. On je radio na novom poslovnom planu, koji za cilj ima povećanje prodaje i repozicioniranje firme, što je započelo prošlog septembra predstavljanjem kapitalnih internih restruktuiranja. De Meo je na putu da objelodani narednu fazu plana, u četvrtak 14. januara, na događaju pod nazivom „Renaulution“.

Rojters je, citirajući dva izvora izvestio da je de Meov plan fokusiran na buduću gamu proizvoda, koja će uključiti oživljavanje najmanje dve klasične oznake, da bi se pojačao akcenat na francuskom nasleđu marke.

U to je uključena električna iteracija 4L, bazirana na popularnom modelu lansiranom šezdesetih godina,koji je bio rival Minija i Fiata 500. Električna verzija Renaulta 5, koji je prvobitno bio u ponudi u dve generacije, od 1972. do pojave Clija 1996., takođe je u planu.

Nisu objelodanjeni dodatni detalji, ali bi novajlije mogle da počivaju na platformi koju koristi postojeći Zoe električni hečbek, ili možda na novoj CMF-EV električnoj platformi Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse (CMF-EV), koju će Renault inicijalno iskoristiti za serijsku verziju Meganea eVision.

Kada smo već kod njega, Megane eVision je krosover koji koristi naziv porodičnog hečbeka iz C segmenta, i koji takođe posjeduje elemente retro dizajna. Ovo je očigledno Renaultova strategija da na tržište lansira stilski izražajne električne modele, na sličan način kao što je to Fiat uradio s novim 500.

Rojters takođe tvrdi da će francuska marka predstaviti tri elektromobila s Alpine oznakom. Kao što smo ranije pisali, Renaultovi čelnici su razmatrali da Alpine pretvore u brend čisto električnih performantnih automobila, što bi ovoj firmi osiguralo dugoročnu budućnost.

Da li de Meov plan uključuje i ukidanje nekih modela s kojima se već duže družimo, a čija je popularnost u padu, ostaje nam da vidimo. Na prvom mestu se to odnosi na Espace monovolumen.

Renault je odbio da pruži komentare na Rojtersove navode.

Share