U njemačkoj grupaciji VW nadaju se da će Škoda uspješno “boriti” za svoj dio kolača na tržištu sa francuskim markama i Fordom, jer kako kažu ovo više neće biti samo jeftin automobil.
Vlasnik češkog proizvođača automobila, Volkswagen, svojevremeno je Škodu pozicionirao kao pristupačan brend u okviru te njemačke grupacije, slično kao što je to uradio Renault sa markom Dacia u svom portfoliju.
Međutim, čini se da danas u Volkswagenu ne znaju šta da rade sa Škodinim tržišnim uspjehom, piše Revijahak. Tehnologija je njemačka, a cijene su niže. Sad, međutim, iz njemačkog auto-giganta stiže najava da Škoda ipak više neće ići u smjeru brenda Dacia i da neće biti jeftinija marka.
U planu je da Škoda i dalje zadrži isti nivo cijene i kvaliteta, a u Volkswagenu se nadaju da će se takvom politikom češki brend uspešno nositi sa francuskim markama Peugeot, Renault i Citroen, kao i sa Fordom.