Mercedes-Benz je mudro pazio da ne naruši svoj graciozan izgled. Nagle promjene mogu se promatrati kao slabost u ovom segmentu, tako da je Mercedes preuzeo siguran put za ovaj model ograničavajući vanjske promjene na revidiranim prednjim i stražnjim branicima I novim LED prednjim svjetlima. Čak i kad je opremljen paketom AMG Line (AMG felge, drugačija „rešetka s dijamantnim blokom“ sa kromiranim vrhovima i papučicama od nehrđajućeg čelika) viđeni na našem testnom primjeru S560 4Matic, veliki kupe odiše elegancijom.

Velika promjena dogodila se ispod haube, gdje novi 4.0 V8 Biturbo motor zamjenjuje stari 4,7-litreni agregat. Stari agregat isporučivano je 463 KS, dok novi manji motor „dodaje“ novih 14 konjskih snaga odnosno 345kW/469 KS i 700Nm te sve to upareno sa 9-stepenim automatskim mjenjačom.

Tehničke novositu uključuju Mercedes-ov širokozaslonski kokpit, u osnovi par 12,3-inčnih ekrana koji kombiniraju instrument tablu i centralni displej u jednu cjelinu. Sadržaj se može prikazati u dizajnu koji je nazvan Classic, Sporty ili Progressive, a moguće je vidjeti određene podatke, poput navigacijskih podataka ili podataka o ekonomičnosti potrošnje goriva, u središtu table s instrumentima. Mali touchpad-ovi na volanu, po jedan za kontrolu svakog ekrana – omogućuju vozaču da upravlja info sustavom, bez da digne ruku s volana. Prisutni su Apple CarPlay i Android Auto, a induktivno punjenje nudi se u odjeljku za odlaganje na prednjoj strani konzole.

Iako ni spor ni ekstremno brz, S Coupe S560 osjeća se kao da
šasija i pogonski sklop stalno prate svoje radnje kako bi udobnost putnika
postala prioritet. Ako to zvuči kao recept za lijeno ubrzanje, brojke koje ovaj
automobile bilježi govore drugačije.

Potrošivši samo 4,6 sekunde za dovršavanje sprinta od 0 do 100 km / km i “čišćenje” četvrtine milje u samo 12,5 sekundi, ovaj automobil je u stanju za ozbiljne i agrasivnije vožnje, čak šta više izlazak na stazu je i preporučljiv. Najveća brzina je samo 250 km/h (elektronski limitirana) međutim ako je to nedovoljno “skidanjem blokade” ovaj automobile sa masom od 2.000 kg doštiže maksimalnu brzinu od 311 km/h. Spremnik rezervoara je 80 litara dok potrošnja na testu u gradskim uslovima iznosila je oko 19 l, a van grada odnosno u kombinovanoj vožnji 9,6 i 12.1 litar na 100 km.