Nova Opel Astra stigla u BiH. Cijena  već od 38.000 KM

Nova Opel Astra stigla u BiH. Cijena već od 38.000 KM

Čak 67,339 KM košta nova Opel Astra Edition PHEV 180 KS AT8. Također možete imati njemački kompakt puno jeftinije. Najjeftinija varijanta s 1,2-litrenim motorom košta 38,002 BAM. Danas smo se upoznali sa novom generacijom popularnog Opelovog modela.

Brze činjenice: Nova Opel Astra

Nova Opel Astra

• Svjetska premijera: 1. septembra 2021.
• Početak nove ere u 86-godišnjoj povijesti Opel kompaktne klase:
Potpuno nova generacija Astre, prvi puta elektrificirana kao plug-in hibrid u dvije izvedbe, a od 2023. i kao baterijska, električna Astra-e
• Visokoučinkoviti benzinski i dizelski motori sa šesterostupanjskim ručnim i osmerostupanjskim automatskim mjenjačima optimiziranog trenja
• Raspon snage od 81 kW/110 KS do 165 kW/225 KS
• Prodaja Astre krenut će tijekom ovog proljeća, dok se isporuke prvih primjeraka očekuju početkom ljeta

https://www.automobili.ba/skoda/octavia/300×250/

Astra Plug-in Hibrid:

Nova Opel Astra

• Priključni (plug-in) hibridni turbo pogon obujma 1,6 litara s benzinskim motorom i električnim motorom, 8-stupanjski automatski mjenjač
• Snaga sustava do 133 kW/180 KS s maksimalnim okretnim momentom od 360 Nm
• Turbo benzinski motor obujma 1,6 litara i snage 110 kW/150 KS; električni motor snage 81,2 kW/110 KS
• Litij-ionska baterija od 12,4 kWh
• Kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u : 1,1 l/100 km, emisije CO2 26 – 24 g/km
• Do 60 km (WLTP ) bez emisija
• Najveća brzina: 225 km/h (135 km/h na električni pogon)
• Ubrzanje 0 – 100 km/h za 7,6 sekundi
• Povećana učinkovitost sa sustavom regenerativnog kočenja (rekuperacija energije za pohranu u bateriju ili neposrednu upotrebu)
• Ugrađeni punjač od 3,7 kW u osnovnoj opremi (7,4 kW uz nadoplatu)
• Punjenje cijele baterije za približno 2 sata putem zidne kutije od 22 kW
• Vrhunski priključni (plug-in) hibridni pogon snage 165 kW/225 KS dostupan kasnije u godini
• Kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u1: 1,4 – 1,1 l/100 km, emisije CO2 31 – 24 g/km; preliminarne vrijednosti

Astra s učinkovitim benzinskim motorima:

Nova Opel Astra

• Potpuno aluminijski turbo benzinski motor s izravnim ubrizgavanjem obujma 1,2 litre i snage 81 kW/110 KS, najvećeg okretnog momenta od 205 Nm, sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem: kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u1: 5,5 – 5,4 l/100 km, emisije CO2 126 – 123 g/km
• Potpuno aluminijski turbo benzinski motor s izravnim ubrizgavanjem obujma 1,2 litre i snage 96 kW/130 KS, najvećeg okretnog momenta od 230 Nm, dostupan sa
• šesterostupanjskim ručnim mjenjačem: kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u1: 5,7 – 5,4 l/100 km, emisije CO2 129 – 123 g/km
• osmerostupanjskim automatskim mjenjačem: kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u1: 5,8 – 5,6 l/100 km, emisije CO2 131 – 126 g/km
• Dizelski motor obujma 1,5 litara i snage 96 kW/130 KS, najvećeg okretnog momenta od 300 Nm, dostupan sa
• šesterostupanjskim ručnim mjenjačem: kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u1: 4,5 – 4,3 l/100 km, emisije CO2 119 – 113 g/km
• osmerostupanjskim automatskim mjenjačem: kombinirana potrošnja goriva prema WLTP-u1: 4,6 – 4,5 l/100 km, emisije CO2 122 – 117 g/km

Dizajn i dimenzije:

Nova Opel Astra

• Odvažan i besprijekoran dizajn s Opel Vizor licem, dvobojna karoserija uz nadoplatu, sportska i samopouzdana, čistih površina
• Duga 4.374 milimetra i 1.860 milimetara široka, nova Opel Astra duža je od svoje prethodnice samo 4,0 mm
• Međuosovinski razmak od 2.675 mm – 13 mm duži u odnosu na prethodnicu
• U prtljažnik stane do 1.339 litara kada se stražnja sjedala preklope (1.268 litara u prtljažnik Astre Hybrid)

Tehnologije, sustavi za pomoć i udobnost:

• Premijera kompaktne klase: adaptivna Intelli-Lux LED® Pixel Light svjetla sa 168 LED elemenata – po 84 u svakom prednjem svjetlu. Nakon modela Grandland SUV i Insignia, po prvi puta su dostupna u novoj generaciji Astre.
• Unutrašnjost je odvažno zakoračila u budućnost: sljedeću generaciju ploče s instrumentima Pure Panel odlikuje veliki digitalni kokpit s dva integrirana zaslona od 10’’ (ovisno o varijanti u potpunosti ostakljena), pri čemu su fizičke kontrole i tipke svedene na minimum, npr. za klimatizaciju
• Vrhunski sustavi pomoći vozaču poput:
o Multifunkcijske kamere u vjetrobranskom staklu, četiri kamere u karoseriji (po jedna naprijed, otraga i na svakoj strani), pet radarskih senzora (po jedan naprijed i na svakom uglu), kao i prednji i stražnji ultrazvučni senzori
o Intelli-Drive 1.0 sustav sa sljedećim funkcijama
 Upozorenje na frontalni sudar s automatskim kočenjem u slučaju opasnosti
 Detekcija pješaka
 Aktivno pozicioniranje u voznom traku (drži vozilo u sredini voznog traka)
 Prošireno prepoznavanje prometnih znakova
 Upozorenje na umor vozača
 Automatski tempomat i funkcija „Stop & Go” u kombinaciji s automatskim mjenjačem
 Prepoznavanje mrtvog kuta velikog dosega i upozorenje na promet straga
o Head-up display
o Pomoć pri vožnji unatrag upozorava na vozila ili pješake koji se približavaju vozilu straga kada je mjenjač u položaju za kretanje unatrag
o Intelli-Vision sustav za parkiranje temeljen na kamerama s prikazom od 360 stupnjeva i radaru
• Nova generacija multimedijskih sustava za informiranje i zabavu s povezanim uslugama, upravljanih dodirom i glasovnom kontrolom prirodnim jezikom, bežično povezivanje sustavima Apple CarPlay i Android Auto pomoću kompatibilnih pametnih telefona
• Bežično punjenje kompatibilnih pametnih telefona
• Najbolji u klasi AGR „Aktion Gesunder Rücken e. V.” („Akcija za zdrava leđa”) prednja sjedala sa širokim rasponom podešavanja uz doplatu, od električnog naginjanja do elektro-pneumatskog lumbalnog oslonca;
s grijanjem prednjih i vanjskih stražnjih sjedala uz nadoplatu;
s funkcijama ventilacije i masaže za vozačevo sjedalo u kombinaciji s Nappa kožom; također je dostupna elegantna Alcantara uz nadoplatu

Odvažan i besprijekoran dizajn: kompaktna elegancija nove Opel Astre

Nova Opel Astra

• Odvažan i besprijekoran dizajn nove Astre savršeno naglašava izgled branda
• Privlačno Opel Vizor lice vozila i dvobojna karoserija uz nadoplatu
• Potpuno digitalna ploča s instrumentima Pure Panel sa širokim zaslonima i intuitivnim kontrolama
• Dizajnirana, razvijena i proizvedena u Opelovom sjedištu u Njemačkoj

Po prvi puta električna, s ugrađenim vrhunskim tehnologijama i nikada dinamičnija – ovo je nova Opel Astra. Nova generacija bestselera kompaktne klase odlikuje se čistim, zategnutim površinama, oslobođena suvišnih elemenata i nosi novo lice branda Opel Vizor kao i najnoviju verziju potpuno digitalne ploče s instrumentima Pure Panel. Opel pokazuje da je Astra spremna definirati novu eru.

Preciznost „proizvedena u Rüsselsheimu” pobuđuje emocije i jamči osjećaj „ponosnog vlasništva”: dizajnerski i razvojni timovi Astre, 50 posto kojih čine vrhunske stručnjakinje, odlučili su staviti „nenadmašan dizajn“ unutrašnjosti i vanjštine na prvo mjesto tijekom razvoja novog kompaktnog modela. Nova Astra dizajnirana je i razvijena u sjedištu Opela gdje se također i proizvodi.

Nova interpretacija filozofije odvažnog i besprijekornog dizajna Opela

Nakon modela Mokka, Crossland i Grandland SUV-ova, nova Astra je prvi Opel hatchback kojim se tumači filozofija odvažnog i besprijekornog dizajna branda. Opel Vizor (novo lice branda kojega je prva dobila Mokka i središnji element vanjskog dizajna) slijedi Opel Kompas gdje se vertikalne i horizontalne osi – oštar nabor poklopca motora i grafički izgled dnevnih „krilastih” svjetala – sijeku s amblemom Opel Blitz u sredini. Protežući se preko prednjeg kraja, čineći novu Astru naoko još širom, Vizor također savršeno integrira tehnologije kao što su ultra tanka prednja svjetla Intelli-Lux LED® dostupna uz nadoplatu i prednju kameru sustava Intelli-Vision. Promatrana sa strane, Astra nove generacije izgleda posebno dinamično zahvaljujući naglašenom nagibu C stupa prema naprijed.

Straga, ponovljen je Opel Kompas kojega čine središnje postavljeni Blitz, vertikalno poravnato i visoko postavljeno svjetlo kočnice te stražnja svjetla (LED koji štedi energiju, kao i sva vanjska svjetla). Amblem Blitz ima dodatnu ulogu kvake stražnjih podiznih vrata izrađene od najmodernijeg kompozitnog materijala. Ova tehnologija nije samo male težine i kruta, već omogućava i preciznu izvedbu detalja dizajna poput posebno uskih stražnjih svjetala.

„Nova Astra predstavlja uzbudljiv sljedeći korak naše nove izvedbe dizajna”, kaže dopredsjednik za dizajn, Mark Adams. „S odvažnim Vizor licem, snažnim mišićavim proširenjima blatobrana oko kotača i čistim površinama, novu Astru odlikuje vrlo sportska i samopouzdana osobnost. Unutrašnjost je također odvažno zakoračila u budućnost. Snažan na vozača usmjeren kokpit s neprekinutim staklenim izgledom nove ploče s instrumentima Pure Panel donijet će našim kupcima posve novo emocionalno iskustvo.”

Dizajner boja i dodatne opreme Ilka Höbermann dodaje: „Njemački dizajn za mene znači kombinaciju jednostavnosti, besprijekornog izgleda i tehničkih elemenata. Ponekad je teško zadržati besprijekornu jednostavnost, a dodati odvažnost. Potrebno je postići sklad i savršenu ravnotežu.“ Rezultat je uspješno sjedinjenje jasnog i emotivnog stila koje novu Astru izdvaja iz gomile modela kompaktne klase.

Nova Astra je duga 4.374 mm i široka 1.860 mm. To znači da je nova generacija Astre tek 4,0 mm dulja nego prije, dok je međuosovinski razmak povećan za 13 mm na 2.675 mm. Astra vizualno ostavlja sportski utisak – bez ikakvih ustupaka u svakodnevnoj upotrebi. U budućnosti kupci će također moći odabrati za svoju novu Astru sjaj kontrastne dvobojne karoserije – čime se dodatno naglašava sportski karakter novog modela. Svojstven izgled posebno naglašava nova metalik boja: „Tim je osmislio inovativnu i suvremenu nijansu žute boje koja Astri daje posebnu svježinu i odvažnost. Zahvaljujući njoj automobil izgleda uzbudljivo”, naglašava Ilka Höbermann.