Kontinuirani razvoj Range Rovera doveo je ovaj kultni automobil u jednu novu fazu, fazu u kojoj se može reći kako Range postavlja standarde luksuza na četiri kotača.
Otpočetka zamišljen kao terenski automobil za visoku klasu, on se godinama kontinuirano otvarao svim onim kupcima koji cijene stil, izvedbu, profinjenost, luksuz, performanse – i naravno, tradiciju. A tradicija pritom ne znači kako se Range Rover ne mijenja, naprotiv, on je uvijek na čelu onih automobila koji se ističu najnovijim dostignućima tehnike i tehnologije. Tako je i danas. Prepoznatljiva linija Range Rovera sada je još upečatljivija i taj veliki komad automobila pršti stilom i pojavom.
Nema oka koje se neće okrenuti za njim. Uostalom, automobil koji stoji na naplacima od 20 inča, a ide čak i do 23, ne može ostati nezapažen. AC Betanija Sarajevo, zastupnik za ugledne britanske marke Jaguar i Land Rover sinoć je u našem glavnom gradu službeno predstavio novi Range Rover, a događaj je uveličao i britanski veleposlanik u BiH, Matthew Field, želeći time dati dodatnu notu važnosti ovom britanskom ponosu. Usuput, poželio je građanima ove zemlje još bolji standard u budućnosti i više ovakvih automobila, koji su ne samo dokaz uspjeha, nego i ekološke prihvatljivosti. Najnovija dostignuća na planu zaštite okoliša, tako potrebna Bosni i Hrcegovini, kod Range Rovera podrazumijevaju korištenje i hibridne tehnologije, kao i čisto električnih modela, koji ulaze u produkciju za dvije sezone.
Za sada, Range Rover pokreće lepeza hibrida i blagih hibrida, PHEV i MHEV motora, u kombinaciji sa još uvijek jako upotrebljivim dizelima, te perjanicom ponude – Twin Turbo P530, koji svojom iskoristivošću nadmašuje dosadašnji V8 model. Dizelaši, D250, D300 i D350, su 3,0-litreni redni šesterocilindrični motori s blagom hibridnom tehnologijom. Što se tiče benzinskih motora, izbor je između 3,0-litrenih 6-cilindričnih MHEV P360 i P400, te 4,4-litrenog V8 u P530. Taj novi Twin Turbo V8 s 530 KS je opremljen dinamičkim pokretanjem za ubrzanje do 100 km/h za 4,6 sekundi. Dvije plug-in hibridne opcije, P440e i P510e, koriste 3,0-litreni redni 6-cilindrični motor koji je povezan s električnim od 141 KS. Slabiji model ima kombiniranu snagu od 434 KS i 620 Nm, dok jači razvija ukupno 503 KS i 700 Nm, te do stotke stigne za 5,7 sekundi.
Pametno korištenje energije motora uz najnovije dosege na planu regeneracije, te težnja da se ništa ne odbacuje kada su performanse u pitanju, čine novi Range Rover u isto vrijeme poželjnim na svakom planu. I planu luksuza, i tehnologije, i ekologije. Dok izvana novi Range izgleda slično dosadašnjem modelu, pravi odmak je napravljen ispod lima, ali i interijer je potpuno drugačiji.
Dominira novi upravljač s dva vodoravna kraka, koji dosta podjsećana volan na prvoj generaciji iz 1970., no ovdje s airbagom u sredini i prepun tipki osjetljivih na dodir. Dominantni su novi otvori za zrak, a u sredini je novi 13-inčni infotainment. Intuitivan i po mjeri najzahtjevnijih, novi Range Roverov Pivi Pro softver ne podržava samo bežični Apple CarPlay i Android Auto, već i glasovitu Amazonovu Alexu. Potpuno umrežen auto po mjeri modernih korisnika.
To praktično znači da možete kontrolirati grijanje i rasvjetu u svojoj udaljenoj kući razgovarajući sa svojim Range Roverom. Kao najtiši u klasi, Range vam nudi nevjerojatne mogućnosti konfiguracije unutrašnjosti – može se birati između različitih vrsta kožnih presvlaka, ali i novu opciju tkanine za koju kažu da se pri proizvodnji ispusti 75% manje CO2 od konvencionalne kože. Ako ste već ekološki osvješteni. Standardno, Range Rover je s pet sjedala, ali po prvi put se ovdje može odabrati ugradnja dodatna dva u trećem redu, i to u verziji s dugim međuosovinskim razmakom, što može poslužiti za poslovne ljude koji imaju puno djece. Uz doplatu srednji red dobiva 11-inčne dodirne zaslone, dok u modelu SV modeli imaju veće zaslone od 13 inča. Zabava za sve. Kako je u pitanju ikona terenske vožnje, novi Range Rover je prilično sposoban za off-road. Ima zadani razmak od tla od 295 mm, koji se po potrebi može podići za dodatnih 145 mm, ipak je tu zračni ovjes. Uz šest unaprijed postavljenih programa za sustav Terrain Response 2, tu je i nova opcija pod nazivom Wade koja podiže automobil koliko god može, zatvara otvore za zrak i zaključava diferencijale automobila kako bi mu pomogla u prolasku kroz vodu dubine do 90 cm. I na kraju, ovaj tipičan britanski proizvod, koji se i proizvodi isključivo na otoku, u našoj zemlji košta od 270.000 KM, pa sve do 660.000 KM, koliko košta „all include“ opcija.