Hyundai Santa Fe dobit će prilično sveobuhvatan paket poboljšanja, izdvajajući ga od svog popularnog prethodnika (predstavljenog prije samo dvije godine). Za 2021. godinu facelifting Santa Fe donosi dva nova pogonska agregata, modernizirani stil i luksuznu razinu opreme Calligraphy, čineći ga konkurentnim na polju novih i ažuriranih rivala. Već otkriven globalno, Santa Fe 2021. službeno je potvrđen.
Glavna među onim izmjenama napravljenim za Američko tržište su dva nova motora koja bi trebala izliječiti povremeno slabe performanse Santa Fe-a. Sada motiviran parom 2,5-litrenih četverocilindričnih motora (jedan atmosferskim i jednim turbopunjačem), Santa Fe nudi više snage i poboljšanu učinkovitost u odnosu na svog prethodnika. Štoviše, Hyundai kaže da uskoro dolaze 1,6-litreni hibridni pogonski agregat s turbopunjačem i nespecificirani priključni hibridni pogonski sklop.
Novi ulazni motor je 2,5-litreni četverocilindrađ koji isporučuje 191 konjsku snagu (142 kW) i 247 Nm. To se postepeno uvećava u odnosu na odlazećih 2,4 185 KS (138 kW i 241 Nm). Kao i na Santa Fe-u 2020. godine, osnovni je motor povezan s automatskim mjenjačem s osam stepeni prijenosa, sa pogonom na prednje ili na sve točkove.
Nova 2,5-litrena pogonska jedinica ima više priključaka i izravno ubrizgavanje goriva, pružajući smanjenu emisiju niskog opterećenja prve uz učinkovitost i proizvodnju energije druge. Ova poboljšanja trebala bi pomoći u uštedi goriva u Santa Fe-u.
Značajniji je agregat 2,5-litreni sa turbopunjačem koji se može pohvaliti sa 277 KS (207 kW i 422 Nm), ogromnim poboljšanjima u odnosu na odlazećih turbo 2.0 235 KS i (175 kW i 352 Nm). Štoviše, novi motor dolazi s osmobrzinskim mokrim mjenjačem sa dvostrukom kvačilom, koji nudi smanjene parazitske gubitke i bolji odziv u smjeni u odnosu na odlazeći auto s osam brzina. Iako se odlazni turbo motor povremeno osjećao ravnim nogama u sportskoj vožnji, ovaj novi trebao bi biti prilično ugodan.
Santa Fe 2021. ujedno će biti i prvi Hyundaijev hibridni SUV. Hibridna Santa Fe svoju će pokretačku snagu imati 1,6-litreni turbopunjač, četiricilindra, starter-generator od 13 kW i elektromotor od 44 kW (koji se sam puni pomoću male baterije od 1,5 kWh). Kombinirana izlazna snaga bit će 225 KS (168 kW) i 264 Nm, preusmjerena na standardni pogon na sve kotače putem hibridno optimiziranog automata sa šest brzina. Brojevi učinkovitosti još uvijek nisu potvrđeni, ali ne bismo bili iznenađeni kad bismo vidjeli 35 mpg kombinirano na temelju hibridnih brojeva Sonata 2020