Zvanično stigla je nova Honda Civic Type R, a stvari izgledaju dobro ispod haube. Sa tako snažnim startom, japanski proizvođač automobila ima nekoliko zanimljivih novih opcija dostupnih za izazivača u klasi sa prednjim pogonom.
Mnogi će ih doživjeti kao nadogradnju na estetskom polju, ali mnogo je više nego što se samo vidi. Honda ima dugogodišnje iskustvo i uspjeh na trkama, a ovaj paket to pokazuje. Svakako, Honda Access nije nužno podjela na performanse, ali jasno je da nisu usredotočeni samo na izgled.
Mogli bismo vam reći o poklopcima retrovizora, podnim prostirkama, folijama za zaštitu boje i mnogim drugim ponuđenim stvarima, ali jasno je da ovdje postoji nekoliko predmeta sa velikim stvarima. Iako su mnoge od ovih dobrota usredotočene isključivo na estetska poboljšanja, jasno je da je Honda još uvijek koristila neka velika čela u inženjerskom odjelu.
Bilo bi loše ako zanemarite nove točkove kao nadogradnju samo na estetskom polju. Ne griješite, ivice na novim točkovima uključuju profil nalik maču i obojane su oštro bijelu boju kako bi upotpunile crvene košione čeljusti vozila. Iako ih je lijepo pogledati, japanski proizvođač automobila usredotočio se na stvaranje točkova koji je naglasio njegov trkački duh.
Slijedom novog izgleda točkova isporučenih u trkaće automobile u japanskom Super GT prvenstvu, cilj je bio postići osjetljivu ravnotežu između snage i ljepote. Kao takav, točak je izrađen od aluminijske legure serije A6000 – koja je prethodno bila rezervirana za svemirske primjene i proizveden je pomoću vrlo naprednog postupka kovanja i obrade kako bi se uštedjelo do 2,1 kg po točku.
Kako je crvena boja od prvog dana uvijek bila glavna komponenta Type R-a, japanski proizvođač automobila želio ju je učiniti žarišnom tačkom paketa Access.