Seat je oduvijek imao posebno jak B segment, koji je dolaskom nove generacije Ibize i crossovera Arona doslovno eksplodirao. Ove dvije uspješnice sad su dobile dah svježine za daljnji nastavak tržišne borbe
Nova Ibiza i njena sestra na štiklama, Arona, jedan su od nosivih stupova španjolskog brenda koji je konačno spoznao sebe i iz mjeseca u mjesec unatoč svim globalnim nedaćama povećava prodajne brojke. Iako relativno novi, ova dva modela su ostala najstarija u ponudi, pa je i njih zahvatio val obnove koji će im dati novu snagu za još nekoliko godina tržišne egzistencije. Vanjski izgled je osvježen, a sada je tu i 100 -% LED tehnologija prednjih svjetala u okviru serijske opreme (Eco-LED), čime se nude bolja vidljivost i manja potrošnja energije. Nove izvedbe dizajna kotača od lakog metala unaprjeđuju izgled vozila, a naziv modela u rukopisnoj izvedbi na stražnjem dijelu vozila te novi logotip marke SEAT u dvobojnoj kromiranoj završnoj izvedbi dodaju stilsku završnu obradu vozilima.
I Ibiza i Arona su doživjele transformaciju i unutar putničke kabine. Instrumentna ploča je potpuno nova, meka na dodir, s većim, lebdećim središnjim infotainment sustavima – koji su sada smješteni na višem položaju radi još bolje ergonomičnosti – uz novo, ergonomično dizajnirano višenamjensko kolo upravljača presvučeno napa kožom. Ugođaj u interijeru dodatno je unaprijeđen upotrebom tehnologije osvjetljenja i osvijetljenih, novodizajniranih otvora za zrak. Povezivost je danas ključna riječ, a ona ovdje obuhvaća Wireless Full Link sustav koji donosi funkcije Android Auto i CarPlay; povezivost izvan vozila poboljšana je zahvaljujući usluzi SEAT CONNECT. Korisnici mogu rukovati novim 8,25″ i 9,2″ infotainment sustavima upotrebom prirodnog jezika zahvaljujući aktivacijskoj frazi „Hola Hola ”. A kako drugačije kad je riječ o španjolskoj?
Kad smo već kod digitalizacije, treba spomenuti i sustave potpore za vozača kao što je Travel Assist, koji osigurava poluautomatiziranu vožnju u cjelokupnom rasponu brzine. Tu su još i Lane Assist, Side Assist, sustav prepoznavanja prometnih znakova i potpora za duga svjetla. Ako vam parkiranje nije jača strana, Seat ima rješenje u vidu potpore za parkiranje Park Assist koja automatski i bez poteškoća parkira vozilo. Kad je riječ o motorima, Ibiza će biti dostupna sa šest različitih pogonskih sustava u rasponu između 80 KS i 150 KS u benzinskoj i CNG izvedbi, bez dizela. Arona će se nuditi s pet različitih pogonskih sustava u rasponu između 90 KS i 150 KS u benzinskoj (TSI) i CNG (TGI) izvedbi. Uvodni motori su atmosferski trocilindrični 1.0 litreni, snažniji potpomognuti turbopunjačem, dok je na vrhu ponude 4 -cilindrični 1.5 EcoTSI.
Uz izlaznu snagu od 150 KS (110 kW) i 250 Nm, ovaj motor kojeg nalazimo u čitavom nizu malih i kompaktnih modela koncerna VW se odlikuje balansom vrhunskih performansi i učinkovitosti. Osim ponude benzinskih motora, za oba modela se nudi i CNG verzija. Motor 1.0 TGI od 90 KS (66 kW) povezan je sa 6 -stupanjskim ručnim mjenjačem te pruža okretni moment od 160 Nm. Vozilo s pogonom na stlačeni prirodni plin (CNG) ima emisije CO 2 koje su oko 25 % niže od emisija istovjetnoga benzinskog motora. Uz ekološke i porezne prednosti, TGI tehnologija osigurava vrlo niske troškove po kilometru, što je oko 50 % povoljnije od istovjetnoga benzinskog i 30 % povoljnije od dizelskog motora.