Prodan Subaru Impreza 22b

Prodan Subaru Impreza 22b

Impreza 22B ultimativni je Subaru. Napravljen u ograničenom broju 1998. godine, kako bi njime proslavili Subarurove tri uzastopne titule na Svjetskom reli prvenstvu i 40. obljetnicu marke, on je istinski Subaruov sveti gral

Impreze 22B su izuzetno rijetki automobili, sa samo oko 400 napravljenih. Kao takve, rijetko ih možete vidjeti u prodaji, posebno zbog činjenice da je ovaj ultimativni spotaš bio prvenstveno namijenjen japanskom tržištu, dok ih je tek mali broj izvezen u Veliku Britaniju i Australiju. To je barem dio razloga što je ovaj s fotografije upravo prodan za 312.555 dolara, odnosno nešto manje od dva milijuna kuna! Nejasno je je li ovo sada najskuplji Subaru prodan na aukciji.

Jedna je stranica prošle godine imala na popisu 22B za 370.000 USD, no nepoznato je za koje se novce automobil u konačnici prodao. Bivši automobil Colina McRae, Impreza WRC, prodan je 2017. za oko 300.000 dolara. Kao i sve Impreze 22B, i ova ima specifičnu karoseriju koja ju izdvaja od standardnog modela. Prošireni su blatobrani koji pokrivaju karakteristične zlatno obojane 17-inčne BBS kotače, zajedno sa STI kočionim čeljustima i ovjesom podešenim na ProDrive.

Ispod poklopca motora nalazi se 2.2-litreni turbo-boxer koji je donio novih 280 konjskih snaga. Snagu na sva četiri kotača dobiva pomoću ručnog mjenjača s pet stupnjeva prijenosa i podesivim stražnjim elektroničkim diferencijalom – najmodernijom tehnologijom devedesetih. Između sjedala je okretni prekidač kojim se mijenja raspored okretnog momenta između prednje i stražnje osovine. Ovaj konkretni automobil je izvorno uvezen u Sjedinjene Države prema zakonu o izuzećima kao izložbeno, odnosno promotivno vozilo.

To znači da je ograničen na do 2.500 milja godišnje i NHTSA ga mora imati dostupnim na pregled sve dok ne navrši najmanje 25 godina. U vrhunskom je stanju, s oko 64.000 prijeđenih kilometara na brojaču, pa je i to doprinijelo astronomskoj cijeni. No, i kad je bio novi, cijena je mamila suze na oči. Za 125 tisuća dolara bio je neznatno jeftiniji od BMW-a M3 Evo. Rijetki sretnici koji su ga se dočepali bili su nagrađeni vozilom koje je bilo brže, rjeđe i koje danas ima daleko višu vrijednost od bilo kojeg Nijemca plave krvi.

Impreza 22B ultimativni je Subaru. Napravljen u ograničenom broju 1998. godine, kako bi njime proslavili Subarurove tri uzastopne titule na Svjetskom reli prvenstvu i 40. obljetnicu marke, on je istinski Subaruov sveti gral

Impreze 22B su izuzetno rijetki automobili, sa samo oko 400 napravljenih. Kao takve, rijetko ih možete vidjeti u prodaji, posebno zbog činjenice da je ovaj ultimativni spotaš bio prvenstveno namijenjen japanskom tržištu, dok ih je tek mali broj izvezen u Veliku Britaniju i Australiju. To je barem dio razloga što je ovaj s fotografije upravo prodan za 312.555 dolara, odnosno nešto manje od dva milijuna kuna! Nejasno je je li ovo sada najskuplji Subaru prodan na aukciji.

Jedna je stranica prošle godine imala na popisu 22B za 370.000 USD (2.324.000 kuna), no nepoznato je za koje se novce automobil u konačnici prodao. Bivši automobil Colina McRae, Impreza WRC, prodan je 2017. za oko 300.000 dolara, odnosno 1.884.300 kuna. Kao i sve Impreze 22B, i ova ima specifičnu karoseriju koja ju izdvaja od standardnog modela. Prošireni su blatobrani koji pokrivaju karakteristične zlatno obojane 17-inčne BBS kotače, zajedno sa STI kočionim čeljustima i ovjesom podešenim na ProDrive.

Ispod poklopca motora nalazi se 2.2-litreni turbo-boxer koji je donio novih 280 konjskih snaga. Snagu na sva četiri kotača dobiva pomoću ručnog mjenjača s pet stupnjeva prijenosa i podesivim stražnjim elektroničkim diferencijalom – najmodernijom tehnologijom devedesetih. Između sjedala je okretni prekidač kojim se mijenja raspored okretnog momenta između prednje i stražnje osovine. Ovaj konkretni automobil je izvorno uvezen u Sjedinjene Države prema zakonu o izuzećima kao izložbeno, odnosno promotivno vozilo.

To znači da je ograničen na do 2.500 milja godišnje i NHTSA ga mora imati dostupnim na pregled sve dok ne navrši najmanje 25 godina. U vrhunskom je stanju, s oko 64.000 prijeđenih kilometara na brojaču, pa je i to doprinijelo astronomskoj cijeni. No, i kad je bio novi, cijena je mamila suze na oči. Za 125 hiljada dolara bio je neznatno jeftiniji od BMW-a M3 Evo. Rijetki sretnici koji su ga se dočepali bili su nagrađeni vozilom koje je bilo brže, rjeđe i koje danas ima daleko višu vrijednost od bilo kojeg Nijemca plave krvi.