Renault je sa Capturom među prvima pogodio što kupci žele, pa je prva generacija predstavljena 2013. godine ostvarila sjajne prodajne rezultate i postala hit. Druga generacija intenzivno koristi nove dizajnerske motive Renaulta, a velike su se promjene dogodile i u interijeru.
Postavljen na novoj CMF-B platformi Captur je narastao 11 cm u dužinu, pa je sada sa 4,23 m dugačak poput auta kompaktne klase. Sa obzirom na promjenjiv položaj stražnje klizne klupe u prtljažnik stane između 422 i 536 litara. Inače, zanimljivo, benzinci imaju u startu 16 litara veći prtljažnik jer u slučaju dizela zapremina počinje sa 406 litara.
Novi Captur ima sedam centimetra duži međuosovinski razmak, ali i širi trag točkova, dok je udaljenost od tla neznatno promjenjena. Odnosno smanjena je na 175 mm.
Veliki okomiti zaslon osjetljiv na dodir, prvi put viđen u novom Cliju, povišen je kako bi uvijek bio u vidokrugu vozača. Ali, treba ga doplatiti! Za pohvaliti je izdvajanje nekih važnih funkcija na zasebne prekidače na središnjoj konzoli, što uvelike pridonosi praktičnosti.
Interijer Captura sada se zaista ističe kvalitetnim materijalima i preciznim spojevima, koji dojmovno nadilaze prosjek klase gradskih SUV-modela. Dojam kvalitetne izrade iz interijera nastavlja se i na ovjes Captura. Sve neravnine i rupe na kolniku on sada upija suverenije i ‘čvršće’ no prethodnik.
U ponudi motora imamo dva benzinska turbo motora. Manji, trocilindarski snažan 100 KS i 160 Nm dovoljan je za 173 km/h i ubrzanje od 13,3 sekunde. Ide solidno i zapravo je optimalna motorizacija za naraslog Captura. To je ujedno i najlakša izvedba mase svega 1.190 kg.