Glasine su na kraju bile istinite. BMW zaista predstavlja proizvodnu verziju svog dugo očekivanog iNext električnog terenca nešto kasnije u ovom mjesecu. To su dobre vijesti, zer ne. Loša vijest je da neće biti puna premijera jer će Bavarci otkriti samo dizajn svog vodećeg EV-a. Kao i kod većine prvenaca ove godine, iNext/iX ili kako god se već zvao bit će predstavljeni tijekom događaja koji je samo digitalni.
BMW je na svojoj web stranici postavio posebni odjeljak NextGen gdje će se i odvijati premijera ovog modela 11. novembra. Istog dana, Motorrad odjel će predstaviti i novi motocikl. Dolazak 17. novembra, Mini će predstaviti novi misteriozni model, iako je nejasno imamo li posla s konceptom ili cestovnim automobilom. U svakom slučaju, trebalo bi ga elektrificirati na ovaj ili onaj način.
Vraćajući se na iNext, bit će zanimljivo vidjeti hoće li BMW pružiti i slike unutrašnjosti ili ćemo vidjeti samo vanjski dio vozila. Brojni špijunski snimci stvorili su tačnu sliku onoga što se može očekivati od dizajna SUV-a sa nultim emisijama, uključujući nekonvencionalni dizajn rešetke, dok su BMW-ovi vlastiti zadirkivači dali ideju o unutrašnjosti.
Na primjer, već znamo da će imati veliki zakrivljeni zaslon koji će u jednom modulu spojiti zaslon digitalnog od vozača sa sistemom za “zabavu”, iako su špijunske snimke pokazale da će sami zasloni biti odvojeni. Nadamo se da će se to promijeniti za proizvodni model i da će postojati jedinstveni izgled sličan zakrivljenom OLED ekranu Cadillaca Escaladea.
Još jednu sitnicu koju je BMW već otkrio je poligonalni upravljač sa dvokrakim dizajnom i ugrađenim optičkim vlaknima koja se pale u određenim uslovima vezanim za automatizirane funkcije vožnje. INext je prethodno označen kao “tehnološka perjanica” brenda BMW, pa se očekuje da će imati nekoliko asova u rukavu u odnosu na seriju 7, koja je već prepuna visokotehnoloških karakteristika.
Iako su tehničke specifikacije zasad tajna, od BMW-a se očekuje da će ponuditi iNext s različitim konfiguracijama elektromotora i različitim baterijama. Priča se da osnovni model ima oko 300 konjskih snaga, dok bi verzija sa vrhunskim opsegom mogla udvostručiti tu snagu. Što se tiče dometa, trebali biste biti u mogućnosti prijeći oko 400 kilometara u početnoj varijanti i više od 600 km s najvećom baterijom po WLTP-u.