Subaru saradnja sa Toyotom

Subaru saradnja sa Toyotom

Do danas je Solterra bio naziv za luksuzne resorte u Sjedinjenim državama, a od danas se tako zove automobil kojim Subaru među posljednjima podliježe ludilu električnih SUV-ova

Nakon što je Toyota u drugoj polovici travnja predstavila budući električni SUV BZ4X, Subaru je danas pustio prve fotografije i bazne tehničke podatke bratskog modela nazvanog Solterra. Ovaj je naziv stvoren spajanjem riječi sol i terra, latinskih riječi za sunce, odnosno zemlju. Subaru je ovo ime dao EV-u kako bi, kažu, cijenio majku prirodu i dalje unaprjeđivao oblik suživota s njom, i zajedno sa svojim kupcima predstavljao opredijeljenost za pružanje tradicionalnih Subaruovih SUV-ovih mogućnosti za odlazak bilo gdje u potpuno električnom vozilu.

Oba se automobila rade na globalnoj namjenskoj e-platformi koja omogućuje učinkovito uvođenje različitih modela električnih vozila kombiniranjem više modula i komponenata, kao što su prednji, središnji i stražnji dio vozila. Iako su dvije tvrtke objedinile svoja znanja kako bi stvorile ovu potpuno novu platformu, Subaru je težio ostvariti vrhunsku pasivnu sigurnost i stabilnost vozila, čemu je ta marka oduvijek težila, pa čak i kad je riječ o BEV platformi. Ne samo platformu, širok spektar suradnje Toyote i Subarua uključuje planiranje proizvoda, dizajn i razvoj performansi. Fotografije interijera Subaru još nije podijelio s javnosti, ali se ne očekuje velika razlika u odnosu na Toyotu, pogotovo kad je riječ o tzv. jock kolu upravljača, kao na redizajnoj Tesli S.

U ovakvom zajedničkom razvoju dvije tvrtke kombiniraju svoje iskustvo snage, poput Subaruove dugo razvijane tehnologije pogona na sve kotače i Toyotine izvanredne tehnologije elektrifikacije vozila, kako bi stvorili novi SUV s atributima koje može ponuditi samo potpuno električno vozilo. Dakle, imat će pogon na sve kotače (dva elelektromotora), Solterra će se pridružiti liniji SUV-ova i crossovera tog proizvođača; Ascent, Outback, Forester i Subaru XV, a u prodaj će sredinom 2022. godine na na brojnim tržištima, uključujući Japan, Sjedinjene Države, Kanadu, Europu i Kinu.

Share