Njegov komercijalni uspjeh dokazuje i to što je među tri najprodavanija modela u svom segmentu u 2020. godini na velikim tržištima kao što su Francuska, Španjolska, Italija, Belgija, Portugal, Danska, Slovačka i Bugarska
Svaki okrugli broj je razlog za slavlje, a kako ne bi tek bio prvi proizvedeni milijun. Toliko je primjeraka aktualne, treće generacije Citroëna C3 proizvedeno u slovačkoj Trnavi od novembra 2016. do danas. Ukupno ih je od 2002. do danas proizvedeno više od 4,5 milijuna, što C3 čini naprodavanijim modelom francuske marke. U 2020. godini je bio među sedam najboljih vozila u svom segmentu u Europi. Također se svrstava u tri najprodavanija modela u svom segmentu na velikim tržištima kao što su Francuska, Španjolska, Italija, Belgija, Portugal, Danska, Slovačka i Bugarska.

Kada je pušten u prodaju 2016. godine, C3 bio je prvi model koji je svojim kupcima ponudio tako sveobuhvatnu i usklađenu ponudu personalizacije u samo srži modela. To će postati razlikovni element koji će utvrditi položaj marke Citroën u odnosu na ostala vozila iz game. U 2020. dobija novi vizualni identitet prednjeg dijela, po uzoru na zapaženi prototip iz 2006. Najnoviji koncept Marke time nosi obećanje “Be different, Feel good”. Udobnost je podignuta na vrlo visoku razinum, te je uvedena brojna moderna oprema koja olakšava svakodnevnu vožnju. Proširile su se ujedno mogućnosti personalizacije, na gotovo 97 kombinacija vanjskog izgleda.

Tako ciljani kupci mogu dobiti vozilo koje im najbolje odgovara, u skladu sa svojim željama, jedinstveno i koje neće biti nalik na bilo koji od ostalih 999 999 primjeraka. To je uspjelo malo kojem mainstream automobilu; pokazao je da dvobojna karoserija, naljepnice i velike. Statistike kažu kako je čak 41% narudžbi aktualne generacije C3 bilo za opremljenije verzije s vrha prodaje. 65% njih ima dvobojnu karoseriju, dok su za 68% automobila, kod narudžbe birani i Airbumpovi.