Gotovo je lako doći do zaključka da ozbiljna vještina više nije preduvjet za vožnju novog Ferrarija, ali ovaj Ferrari 812 GTS brzo negira ovu izjavu. Sa svojim atmosferskim V-12 motorom zastrašujuće je moćan automobil, ali kad naučite njegove tajanstvene načine kontrolisanja na cesti, on postaje najbolji vozački partner kojeg bi zaljubljenik u automobile mogao tražiti u životu. Nije ga teško voziti, ali teško je voziti dobro, a nije li to ono što želimo da Ferrari bude?
Iza samog naziva Ferrari 812 GTS krije se jednostavno objašnjenje. 800 je dobio iz snage svog agregata dok 12 je broj cilindara, dok GTS je skraćenica od Gran Tourismo Spyder. Međutim mala informacija da sad kabrioliti se više nečitaju kao „Spyder“ nego „Spider“. 812 je model koji je naslijedio legendarni F12 što se i u samom dizajnu da primjetiti.
Glavni adut ovog vozila je definitivno njegova agregat. Trebamo li očekivati da će automobil poput Ferrari 812 GTS biti pitom ili čak udomaćen? 812 GTS je automobil superlativa – prvi Ferrari kabriolet sa prednjim motorom u posljednjih 70 godina, najsnažniji kabriolet koji se danas prodaje, jedan od najsanžniji Ferrari-a ikada napravljanih i u isto vrijeme i najsnažniji V12 agregat ikad.
Njegov V-12 motor je ugrožena vrsta, jer vremenom ih je sve manje i manje, a baš ovaj agregat isporučuje nevjerovatnih 800 KS na zadnju osovinu, bez kompresora ili turbopunjača. Dio tog nevjerovatnog broja snage dolazi iz tipičnih Ferrari nebeskih obrtaja. Konjske snage dosežu maksimum pri 8.500 obrtaja u minuti, a motor se „crveni“ tek na 8.900 rpm.
Na kraju isti pomenuti agregat Ferrari 812 GTS-u omogućava sprint do 100 km/h za svega 2.8 sekundi, dok maksimalna je 340 km/h, što za ovaj supercrouser na cesti je itekako impresivno.
Izgled automobila je nešto što na prvu daje doznanja da je riječ o Ferrari-u. Prednji dio vozila je doslovce potpuno otvoren sa rešetkama hladanjak dok u centru svega toga stoji onaj prepoznatljivi konjić. Na zadnjoj strani jednostavno Ferrari. Modernizovao je izgled F12-ke te jednina promjena je robusniji i mnogo bolji difuzor na zadnjoj strani.
Unutrašnjost je klasnična, sve je orijentisano prema vozaču, dok i u ovom modelu uz doplatu suvozač može dobit jedan mali diplay na kojem može pratiti brzinu, obrtaje motora, ali i mjenjati stanice na radiu, kontrolisati multimediju, što iako skup dodatak veoma je interesantan. Sjedišta su gotovo ergonomski perfektno dizajnirana. Čitava unutšašnjost je u kombinaciji kože i karbona a kako i nebi bila.

I za kraj ostaje poslastica, što ovaj automobil čini izuzetnim, a to je jer je on kabriolet. Krov može da se spusti/podigne za 14 sekundi pri brzini do 50 km/h. Ono što je veoba bitno jeste da je metalni a ne platneni, dok u Ferrari-u su dodali i jedan mali prozor iza sjedišta koji se može spustiti ako vam je krov podignut radi još boljeg zvuka koji dobire od nazad ili jednostavno podići taj prozor ako je krov spušten radi manjih turbulencija vazduha u vozilu.
Jednostavno Ferrari 812 GTS je pravi powercrouser na cesti, sa svojom snagom gotovo je i nemoguć voziti a da bi ga u potpunosti savladali i „obuzdali“ treba iskustva i pored toga možda i najbitnije asfalt sa dosta gripa…