Test: KIA XCeed 1.5 T-GDi

Test: KIA XCeed 1.5 T-GDi

Šta je Kia XCeed? Na to pitanje je teže odgovoriti nego što se u početku čini. U suštini, kao što ime sugerira, radi se o Ceedu koji je podignut za 44 mm kako bi se stvorio skoro crossover. Kažemo skoro, jer Kia već prodaje Sportage kao crossover i Sorento kao SUV.

DSC02555
DSC02556
DSC02560
DSC02561
DSC02566
DSC02568
DSC02569
DSC02611
DSC02620
DSC02711
DSC02732
DSC02734
DSC02740
DSC02746
DSC02749
DSC02750
DSC02752
DSC02759
DSC02774
previous arrow
next arrow

Dakle, manji je od Sportagea, ali veći od Ceed hatcha, iako je međuosovinsko rastojanje im je isto. Sigurno ga to čvrsto stavlja na put Kijinog Stonica i Nira? Pa i  ne baš, jer XCeed ima krovnu liniju opremljenu kupeom koja ga u potpunosti razlikuje.

Što se tiče stila, Kia je obavila prilično dobar posao. Tamo gdje se Mercedes naizgled borio sa GLA-om slične veličine, Kia je uspjela dati XCeedu neke karakteristike SUV stila, a da pritom ne pokvari izgled. Plastična obloga i krupni krovni nosači igraju najveću ulogu ovdje. I dalje liči na ostatak porodice Ceed, ali je galatnijeg i ljutitog izgleda.

XCeed idalje dolazi sa pogonom na prednje točkove, nažalost. Facelift za 2022. uveo je novi izbor motora. U ponudi su 1.0 T-GDI  sa 120 KS, 1.5-litarski turbo benzinac koji proizvodi 160 KS preko šestostepenog manuelnog mjenjača, ili možete imati 1,6 plug-in hibrid sa šestobrzinskim automatskim pogonom koji isporučuje 204 KS. Naravno tu je i dizelska varijanta 1.6 CRDi sa 136 KS.

Unutrašnjost je malo poboljšana, najnovija verzija Kijinog infotainment-a je zaista vrlo dobra, ali osnovna postavka je nepromijenjena. I to je u redu s nama jer je to jedan od najlakših izgleda za svaki novi automobil; samo pravi spoj ekrana i dugmadi za važne stvari.

Na sammom kraju glavno pitanje je, kakva je nova Xceed, a odgovor je: Spobana odgovoriti na pitanje koje niko ne bi trebao postaviti…

U suštini, kupit ćete XCeed jer vam se sviđa izgled, pa je jasno zašto je Kia uložila sve na dizajn i promijenila toliko mnogo panela iz hatcha. Za osnovni model sa 1.0 T-GDI agregatom potrebno je izdvojiti 49.900 KM, dok najskuplji benzinski plug-in iznosi 68.500 KM. Ako se odlučite za dizel cijena kreće od 59.900 KM a najskuplja oprema 74.500 KM.

Testni model  KIA EX FLOW ISG 1.5 T-GDi / 6 brzinski manuelni mjenjač, po redovnoj cijeni iznosi od 56.699,00 KM sa uključenim PDV-om, i mogučnošću  korištenja “Bonus Joker” popusta u iznosu od 6.300,00 KM.