Test: Renault Megane Conquest R.S. Line 1.3 TCe 160 EDC

Test: Renault Megane Conquest R.S. Line 1.3 TCe 160 EDC

Renault Megane Conquest je pomjerio granice u SUV segmentu iz razloga što do sad SUV Coupe vozila su bila „rezervisana“ za premium brendove, međutim Renault ulazi samouvjereno i na to tržište sa novim modelom sa cijenom od 58.700 KM što je znatno niže od konkurencije.

DSC07722
DSC09584
DSC09556
DSC07797
DJI_0005
DSC09588
DSC09589
DSC09594
DJI_0017
DSC09549
DSC09597
DSC07717
DSC07721
DSC07726
DSC07730
DSC07731
DSC09590
DSC07735
DSC07739
DSC07746
DSC07800
DSC07757
DSC07759
DSC07762
DSC09650
DSC07764
DSC07766
DSC07769
DSC07795
DSC07770
DSC07772
DSC07774
DSC07776
DSC07779
DSC07780
DSC07781
DSC07785
DSC07787
DSC07788
DSC07792
DSC07806
DSC09563
previous arrow
next arrow

Renault Megane Conquest predstavljen je 2019. godine u Rusiji, pod nazivom Arkana, te je koristio staru Renault platformu, ali već početkom 2020. godine pojavljuje se u Južnoj Koreji da bi kasnije ovaj automobil stigao i na Evropsko tržište. Postavljen na novu CMF-B platformu koju koriste novi Clio i Captur, pod novim nazivom Megane Conquest dolazi i na naše tržište

Megane Conquest definitivno nije prvi u segmentu SUV Coupe, ali je ipak poseban, jer može se reći da je i jedini u klasi jer ostala vozila ili su veća odnosno manja.

U ponudi na našem tržištu dostupna su samo dva benzinska agregata. Dobro poznati 1.3 TCe od 140 KS i 160 KS, te onaj 1.6 atmosferski u kombinaciji sa elektromotorom i ukupnom snagom 143 KS. Na našem testu je riječ o najjačoj izvedbi 1.3 TCe sa 160 KS i automatskim mjenjačem koji serisi dolazi u svim paketima opreme, tačnije samo dva su na raspolaganju Intense i R.S. Line. Dizelski agregati neće biti u ponudi a razlog tome je naravno Hybridna izvedba sa izuzetno niskom potrošnjom.

Dizajn Megane Conquest neosporno podsjeća na „običnog“ Megane-a, a i ima logičnosti jer to ime nosi i u nazivu. Testni model je u opremi R.S. Line te „obučen“ u predivnu narandžastu boju pod nazivom Valencia. Sprijeda i nazad ima mnogo sličnosti sa standardnim Megane-om, jer svjetla su gotovo identična kako naprijed tako i nazad, karakteristična u obliku slova C u potpunom LED-u na prednjoj strani, dok na zadnjoj ponovno se protežu duž čitavog zadnjeg kraja.

Kapacitet tovarnog prostora je 500 litara dok sa oborenom zadnjom klupom raste na 1.333 litra, a važno napomene je i duplo dno.

Unutrašnjost je veće dobro poznata jer je preuzeta iz Captura, R.S. Line paket donosi i neke detalje unutrašnjosti koji dodatno podižu utisak kao što je crvena traka koja prolazi čitavom širinom, karbonski izgled površina, a tu je i karakterističan žuto-crni R.S. logo na volanu, te crveno obrubljen Renault logo na volanu.

Sjedišta presvučena Alcantarom i prošivena crvenim koncem, a kod testnog modela su bila i električno podesiva, izuzetno udobna, međutim jedini problem za one visočije je položaj sjedenja jer sjedište ne može mnogo da se spusti.  Zadnja klupa zaista ima dosta prostora za tri odrasle osobe iako je riječ o SUV Coupe. Klupa je udobna i neće biti problem na duža putovanja ako ste straga.

Bez obzira na to što je riječ o povišenoj karoseriji, Megane Conquest se vozi lako i dobro, čak i po zavojima, a udobnost je na visokoj razini, bez obzira nalazite li se na prednjim ili zadnjim sjedištima.

Testni Renault Megane Conquest R.S. Line 1.3 TCe 160 EDC, sa svom dodatnom opremom, košta 65.750 KM. Početna cijena za slabiju verziju od 140 KS u opremi Intense iznosi 58.700 KM, dok hibridna R.S. Line E-TECH košta 70.900 KM.