Toyota Highlander 2.5 HSD Hybrid AWD-i

Toyota Highlander 2.5 HSD Hybrid AWD-i

U novjoj eri tržišta automobila, Toyota se prilagođava i trudi ispuniti želje svih svojih kupaca, na svakom kontinetu naše planete. Tako je i odluka da takozvani Gorštak napokon „kroči“ na teritoriju našeg tržišta. Highlander kojem je ovo četvrta generacija od sad je dostupan i u Evropu a na bh tržište dolazi kao ozbiljan konkurent ostalim automobilima iz klase.

DSC03382
DSC03546
DSC03108
DSC03362
DSC03116
DSC03126
DSC03159
DSC03166
DSC03193
DSC03213
DSC03304
DSC03661
DSC03392
DSC03409
DSC03424
DSC03444
DSC03447
DSC03450
DSC03109
DSC03454
DSC03551
DSC03554
DSC03088
DSC03559
DSC03560
DSC03561
DSC03380
DSC03563
DSC03565
DSC03569
DSC03568
DSC03572
DSC03573
DSC03576
DSC03639
DSC03699
DSC03732
previous arrow
next arrow

Europa tako do sada nije poznavala veliki SUV Highlander (u prijevodu “Gorštak”) koji se već kroz tri generacije u dvadeset godina nudio diljem svijeta gdje postoji interes i potreba. Sada se s dolaskom aktualne 4. generacije koja se izrađuje u tvornici u Indiani (SAD) stvari mijenjaju i Toyota je svojoj gami za Europu pridružila velik SUV Highlander, jer je SUV-manija svih formata odavno prešla granice Atlantika, pa Japanci vjeruju kako ima mjesta i za taj veliki model.

Europa tako do sada nije poznavala veliki SUV Highlander (u prijevodu “Gorštak”) koji se već kroz tri generacije u dvadeset godina nudio diljem svijeta gdje postoji interes i potreba. Sada se s dolaskom aktualne 4. generacije koja se izrađuje u tvornici u Indiani (SAD) stvari mijenjaju i Toyota je svojoj gami za Europu pridružila velik SUV Highlander, jer je SUV-manija svih formata odavno prešla granice Atlantika, pa Japanci vjeruju kako ima mjesta i za taj veliki model.

Do sada u Evropi nije bilo moguće kupiti Highlander-a, koji se već dvadeset godina nudio na ostalim tržištima, a dolaskom aktuelne četvrte generacije, Toyota povlači mudar potez i otvara vrata za ovaj automobil i u Evropi. Činjenica da je to možda trebalo i prije da se uradi je da je baš Highlander do pojave modela RAV4 bio najprodavanije SUV vozilo iz Toyote.

Highlander za naše tržište je nešto potpuno novo, i nešto što nismo očekivali, jer njegove dimenzija, robustan izgled upotpunjavaju taj naziv „Gorštak“. Automobil dimenzije gotovo 5 metara je itekako glomazan ali i pored te veličini stakla nema previše.

Kako se priča o vanjskom dijelu preslikala i u unutršnjost rezultat je opet glomazan prostor kojeg ima kao u priči, jer ako na to još dodamo da Hihglander ima 3 reda sjedišta sve vam je jasno.  Ono što zaista neće nedostajati kupcu ovog obiteljskog vozila je oprema, udobnost, prostor i na kraju sve ekonomičnost.

Instrument tabla je zaista masivna, međutim nijedu zamjeru za to ne možete imati jer je sve jednostavno, na dohvat ruke i funkcionalno. Displej ispred vozača odliče rezolucije, sa vim potrebnim informacijama a onaj centralni od 12,3 inča veoma jednostavan za korištenje koji jasno pokatuje sve potrebne ili željene informacije.  

Highlander je obiteljski automobil, a pod tim se računa dovoljno prostora, velik prtljažnik, i pomogućnosti tri reda sjedišta. Prostora naprije ima na pretek a šjedišta možemo porediti kao neku uredsku fotelju. Drugi red kao preslikana prenja sjedišta i prostor do već u trećem redu za koji pristup je fenomenalan prostora i baš nema, pogotovo ako je riječ o odrasloj osobi međutim za dijete je idalje perfektno.

Kada podignete i taj treći red sjedišta prtljažnik ostaje samo na 300 litara što je opet sasvim dovoljno.

Pogonski agregat testnog modela je 4-cilindrični 2.5 atmosferski benzinac povezan sa dva dva elektromotora, smještenim naprijed i na zadnju osovinu,a ono što je zasigurno i najinteresantije jeste taj AWD-i sistem koji je pogon na sve točnove ali bez mehaničke veze između dvije osovine. Oba elektromotora se “pale” pri kretanju vozila do određene brzine ili u slučaju kada CPU prepozna da je potrebna dodatna snaga vozilu.

I na samom kraju ostaje vječito pitanje, cijena. Za testni model potrebno je izdvojiti 111.840 KM. Ako pogledamo konkurenciju u ovog segmentu sa ovom opremom cijena je daleko iznad ove navedene. Highlander Hybrid idalje stoji kao odlična alternativa dizelskom agregatu, dovoljno prostora, prihvatljiva cijena je u konačnici nešto jako rijekto na tržištu.