Europa tako do sada nije poznavala veliki SUV Highlander (u prijevodu “Gorštak”) koji se već kroz tri generacije u dvadeset godina nudio diljem svijeta gdje postoji interes i potreba. Sada se s dolaskom aktualne 4. generacije koja se izrađuje u tvornici u Indiani (SAD) stvari mijenjaju i Toyota je svojoj gami za Europu pridružila velik SUV Highlander, jer je SUV-manija svih formata odavno prešla granice Atlantika, pa Japanci vjeruju kako ima mjesta i za taj veliki model.
Europa tako do sada nije poznavala veliki SUV Highlander (u prijevodu “Gorštak”) koji se već kroz tri generacije u dvadeset godina nudio diljem svijeta gdje postoji interes i potreba. Sada se s dolaskom aktualne 4. generacije koja se izrađuje u tvornici u Indiani (SAD) stvari mijenjaju i Toyota je svojoj gami za Europu pridružila velik SUV Highlander, jer je SUV-manija svih formata odavno prešla granice Atlantika, pa Japanci vjeruju kako ima mjesta i za taj veliki model.
Do sada u Evropi nije bilo moguće kupiti Highlander-a, koji se već dvadeset godina nudio na ostalim tržištima, a dolaskom aktuelne četvrte generacije, Toyota povlači mudar potez i otvara vrata za ovaj automobil i u Evropi. Činjenica da je to možda trebalo i prije da se uradi je da je baš Highlander do pojave modela RAV4 bio najprodavanije SUV vozilo iz Toyote.
Highlander za naše tržište je nešto potpuno novo, i nešto što nismo očekivali, jer njegove dimenzija, robustan izgled upotpunjavaju taj naziv „Gorštak“. Automobil dimenzije gotovo 5 metara je itekako glomazan ali i pored te veličini stakla nema previše.
Kako se priča o vanjskom dijelu preslikala i u unutršnjost rezultat je opet glomazan prostor kojeg ima kao u priči, jer ako na to još dodamo da Hihglander ima 3 reda sjedišta sve vam je jasno. Ono što zaista neće nedostajati kupcu ovog obiteljskog vozila je oprema, udobnost, prostor i na kraju sve ekonomičnost.
Instrument tabla je zaista masivna, međutim nijedu zamjeru za to ne možete imati jer je sve jednostavno, na dohvat ruke i funkcionalno. Displej ispred vozača odliče rezolucije, sa vim potrebnim informacijama a onaj centralni od 12,3 inča veoma jednostavan za korištenje koji jasno pokatuje sve potrebne ili željene informacije.
Highlander je obiteljski automobil, a pod tim se računa dovoljno prostora, velik prtljažnik, i pomogućnosti tri reda sjedišta. Prostora naprije ima na pretek a šjedišta možemo porediti kao neku uredsku fotelju. Drugi red kao preslikana prenja sjedišta i prostor do već u trećem redu za koji pristup je fenomenalan prostora i baš nema, pogotovo ako je riječ o odrasloj osobi međutim za dijete je idalje perfektno.
Kada podignete i taj treći red sjedišta prtljažnik ostaje samo na 300 litara što je opet sasvim dovoljno.
Pogonski agregat testnog modela je 4-cilindrični 2.5 atmosferski benzinac povezan sa dva dva elektromotora, smještenim naprijed i na zadnju osovinu,a ono što je zasigurno i najinteresantije jeste taj AWD-i sistem koji je pogon na sve točnove ali bez mehaničke veze između dvije osovine. Oba elektromotora se “pale” pri kretanju vozila do određene brzine ili u slučaju kada CPU prepozna da je potrebna dodatna snaga vozilu.
I na samom kraju ostaje vječito pitanje, cijena. Za testni model potrebno je izdvojiti 111.840 KM. Ako pogledamo konkurenciju u ovog segmentu sa ovom opremom cijena je daleko iznad ove navedene. Highlander Hybrid idalje stoji kao odlična alternativa dizelskom agregatu, dovoljno prostora, prihvatljiva cijena je u konačnici nešto jako rijekto na tržištu.